Geriausias situacijos sprendimas yra pokalbis

NR (39)-362cddb5dad7177b8b31f65c5091d6a6.JPG

Geriausias situacijos sprendimas yra pokalbis

Jaunesnioji ekspertė Turto žalų grupėje Simona Vaicekavičiūtė įmonėje įsidarbino 2021 metų spalio mėnesį ir savo karjerą pradėjo kontaktų centre. Specialistė greitai suprato, kad sėkmingas bendravimas su klientais reikalauja ne tik profesionalumo, bet ir gebėjimo atpažinti jų poreikius. Išmokusi lanksčiai ir empatiškai reaguoti į įvairias situacijas, dabar ji užtikrintai sprendžia net pačius sudėtingiausius atvejus. „Iš patirties galiu pasakyti, kad svarbiausia mūsų užduotis – suteikti klientui pagalbą ir rasti greitą sprendimą nutikus įvykiui“, – sako ji.

Simona dalijasi, kad susidūrus su iššūkiais, nesustoti judėti į priekį jai padeda pozityvus nusiteikimas. „Neklysta tik tas, kuris nieko nedaro. Kai pastebiu, kad sunkesnė diena užsitęsia per ilgai, stengiuosi akimirkai sustoti ir į viską pažiūrėti iš šalies. Tada dažniausiai ir suprantu, kad visos situacijos yra išsprendžiamos“, – akcentuoja ji. Compensa bendrovėje savo karjerą tęsianti virš 3 metų specialistė  pasakoja, kad bendradarbiavimas yra neatsiejama kiekvienos darbo dienos dalis, ir tik atvira komunikacija bei gebėjimas priimti pokyčius leidžia rasti sprendimą. „Labai svarbu išmokti priimti kritiką ir pagalbą iš kitų, su kuriais turime bendrą tikslą. Komandiškumas ir ėjimas viena kryptimi mus veda sėkmės link.“

Pasirinkite patogiausią draudimo įsigijimo būdą

Pirkite
internetu

Vienas numeris
visiems klausimams

Išsiųskite užklausą -
susisieksime

Klientų
aptarnavimo padaliniai