Nuo liepos 1 d., sujungus bendroves, „Seesam Insurance“ klientus pagal galiojančias draudimo sutartis ir taisykles toliau aptarnaus ADB „Compensa Vienna Insurance Group“.
Susisiekti su bendrovės specialistais, pasirašyti arba pratęsti draudimo sutartis galima šiais kontaktais:
- telefonu 19111
- interneto svetainėje https://www.compensa.lt/produktai/
- klientų aptarnavimo padaliniuose (privatiems klientams) https://www.compensa.lt/susisiekite-privatiems/
- klientų aptarnavimo padaliniuose (verslo klientams) https://www.compensa.lt/kontaktai-verslui/
- elektroniniu paštu info@compensa.lt
Liepos 1 d. „Compensa Vienna Insurance Group“ perima visas „Seesam Insurance“ teises ir pareigas. „Compensa Vienna Insurance Group“ vykdys visas klientų su „Seesam Insurance“ sudarytas sutartis be pakeitimų – atlygins patirtas žalas draudimo taisyklėse nustatyta tvarka ir terminais. Gavę visą reikalingą informaciją, dokumentus ir nuotraukas, apskaičiuosime ir informuosime jus apie draudimo išmokos dydį.
Užregistruoti patirtą žalą galite jums patogiausiu būdu:
- atnaujintoje savitarnos svetainėje https://esales.compensa.lt/registracija/
– telefonu 19111
- interneto svetainėje https://www.compensa.lt/atsitikus-ivykiui/
- elektroniniu paštu zalos@compensa.lt
- atvykus į žalų registravimo padalinius https://www.compensa.lt/zalu-administravimas/
Liepos 1 d. „Compensa Vienna Insurance Group“ perima visas „Seesam Insurance“ teises ir pareigas. „Compensa Vienna Insurance Group“ vykdys visas klientų su „Seesam Insurance“ sudarytas sutartis be pakeitimų – atlygins patirtas žalas draudimo taisyklėse nustatyta tvarka ir terminais.
Užregistruoti patirtą žalą galite jums patogiausiu būdu: savitarnos svetainėje, telefonu, internetu arba atvykę į artimiausią žalų administravimo padalinį. Gavę visą reikalingą informaciją, dokumentus ir nuotraukas, apskaičiuosime ir informuosime jus apie draudimo išmokos dydį.
Išsami instrukcija, kaip užregistruoti žalas nuo liepos 1 d. pateikiama žemiau
Atnaujintą savitarnos svetainę galėsite pasiekti adresu https://esales.compensa.lt/registracija/ , o prie jos prisijungti – jums patogiu būdu: naudodami m. parašą, el. bankininkystę ar įvesdami jums skirtą vartotojo vardą bei slaptažodį
Skambinkite trumpuoju telefono numeriu 19111; Jei skambinate iš užsienio, +370 5 249 1911.
Susisiekite ir mūsų specialistai užregistruos nutikusį draudžiamąjį įvykį, informuos apie tolimesnius žingsnius ir atsakys į visus su žalos administravimu susijusius klausimus
Registruokite įvykį interneto svetainėje https://www.compensa.lt/atsitikus-ivykiui/ – čia galite užpildyti žalos registracijos formą ir pateikti visus žalos administravimui reikalingus dokumentus.
Tam tereikės pasirinkti draudimo rūšį ir atsakyti į registracijos formoje pateiktus klausimus. Siekdami pagreitinti žalos administravimo procesą, prašome pateikti registracijos formoje išvardintų dokumentų kopijas (nuotraukas) ir reikalingus dokumentus.
Prireikus papildomos informacijos, su jumis susisieksime
Įvykį galite taip pat registruoti atvykę į vieną iš mūsų žalų administravimo padalinių.
Jų sąrašą ir kontaktus rasite interneto svetainėje https://www.compensa.lt/zalu-administravimas/ ir galėsite pasirinkti jums artimiausią
Jei įvykio metu buvo apgadintas automobilis, informaciją apie autoservisus ir jų sąrašą rasite čia: https://www.compensa.lt/autoservisai/
Maloniai primename, kad visos iki liepos 1 d. su „Seesam Insurance“ sudarytos draudimo sutartys galioja jose numatytomis sąlygomis. Draudimo liudijime nurodytus draudimo įmokų mokėjimus prašome atlikti sutartyje numatytais terminais ir tvarka
Draudimo įmokų mokėjimai atliekami į „Compesa Vienna Insurance Group“ atsiskaitomąsias sąskaitas Lietuvos bankuose:
- LT23 7044 0600 0124 7492, AB SEB bankas, SWIFT – CBVILT2X;
- LT10 7300 0100 0002 4999, AB „Swedbank“, SWIFT – HABALT22;
- LT73 2140 0300 0001 3077, AB Luminor Bank, SWIFT - NDEALT2X;
SVARBU! Atkreipiame dėmesį, kad įmokos gavėju nurodoma ADB „Compensa Vienna Insurance Group“, įmonės kodas 304080146, adresas Ukmergės g. 280, LT-06115 Vilnius.
Mokėjimo paskirtis – prašome nurodyti mokėjimo priminimo numerį. Jeigu nesate gavę mokėjimo priminimo, prašome nurodyti draudimo liudijimo numerį.
Lietuvoje | Užsienyje | |||
![]() |
Kodėl buvo nuspręsta sujungti draudimo bendroves "Seesam Insurance" ir "Compensa Vienna Insurance Group"?
Šiuo metu įgyvendinamas strateginis mūsų akcininko – „Vienna Insurance Group“ – sprendimas draudimo bendrovę „Seesam Insurance“ sujungti su draudimo bendrove „Compensa Vienna Insurance Group“. Šis svarbus žingsnis leis sutelkti dviejų draudimo bendrovių sukauptą patirtį, kompetencijas ir gerąsias praktikas – bus galima pasiūlyti dar daugiau reikalingų draudimo sprendimų. Po bendrovių sujungimo tiek privatūs, tiek ir verslo klientai galės rinktis iš platesnio draudimo paslaugų krepšelio. Privatūs klientai be įprastų draudimo paslaugų galės rinktis augintinio ir pirkinio draudimą. Besirenkantys nelaimingų atsitikimų, gyventojų turto, TPVCA ar KASKO draudimus, galės apsidrausti ir nuo Covid-19 rizikos. Verslo klientams pasiūlysime visapusę tiek įmonės, tiek ir darbuotojų apsaugą
|
|||
![]() |
Kada tiksliai bus užbaigtas bendrovių sujungimas?
Planuojama, kad sujungimo procesas bus užbaigtas iki š. m. liepos 1 dienos – apie tai bus pranešta atskiru pranešimu
|
|||
![]() |
Kokie liks prekių ženklai?
Nuo liepos 1 d. Lietuvoje bei Latvijoje bendrovė veiks su prekių ženklu „Compensa Vienna Insurance Group“, o Estijoje – su prekių ženklu „Seesam Insurance“. Sveikatos draudimas, kurį siūlysime savo klientams Lietuvoje bei Latvijoje, taip pat bus pažymėtas „Seesam Insurance“ prekių ženklu |
|||
![]() |
Kaip keisis siūlomų draudimo paslaugų spektras po bendrovių sujungimo?
Po bendrovių sujungimo tiek privatūs, tiek ir verslo klientai galės rinktis iš platesnio draudimo paslaugų krepšelio. Privatūs klientai be įprastų draudimo paslaugų galės rinktis augintinio ir pirkinio draudimą. Besirenkantys nelaimingų atsitikimų, gyventojų turto, TPVCA ar KASKO draudimus, galės apsidrausti ir nuo Covid-19 rizikos. Verslo klientams pasiūlysime visapusę tiek įmonės, tiek ir darbuotojų apsaugą |
|||
![]() |
Kas pasikeis po bendrovių sujungimo?
Įvykus bendrovių sujungimui, „Compensa Vienna Insurance Group“ perima visas „Seesam Insurance“ teises ir pareigas, sutartis su klientais, draudimo porfelius, darbuotojus ir turtą. Su klientais sudarytos sutarys lieka galioti tokiomis pačiomis sąlygomis. Kitaip tariant, „Compensa Vienna Insurance Group“ vykdys visus „Seesam Insurance“ sutartinius įsipareigojimus juose numatytomis sąlygomis
|
|||
![]() |
Kokie privalumai laukia klientų dėl bendrovių sujungimo?
Šis svarbus sprendimas leis sutelkti dviejų draudimo bendrovių sukauptą patirtį, kompetencijas ir gerąsias praktikas – bus galima pasiūlyti dar daugiau reikalingų draudimo sprendimų. Po bendrovių sujungimo tiek privatūs, tiek ir verslo klientai galės rinktis iš platesnio draudimo paslaugų krepšelio. Privatūs klientai be įprastų draudimo paslaugų galės rinktis augintinio ir pirkinio draudimą. Besirenkantys nelaimingų atsitikimų, gyventojų turto, TPVCA ar KASKO draudimus, galės apsidrausti ir nuo Covid-19 rizikos. Verslo klientams pasiūlysime visapusę tiek įmonės, tiek ir darbuotojų apsaugą
|
|||
![]() |
Ar bendrovių sujungimas reiškia, kad nebegalioja mano turėta draudimo apsauga?
„Compensa Vienna Insurance Group“ perima visas „Seesam Insurance“ teises ir pareigas, tad visos klientų sudarytos sutartys ir jose įtvirtinti įsipareigojimai bus vykdomi toliau be pakeitimų
|
|||
![]() |
Ar man reikia perrašyti su „Seesam Insurance“ turėtą sutartį, kad draudimo apsauga galiotų toliau?
Klientams jokių papildomų veiksmų imtis nereikia –„Compensa Vienna Insurance Group“ perima visas „Seesam Insurance“ teises ir pareigas. Visos klientų sudarytos sutartys ir jose įtvirtinti įsipareigojimai bus vykdomi toliau be pakeitimų
|
|||
![]() |
Ar sujungus bendroves keisis mano turėtų sutarčių sąlygos?
„Compensa Vienna Insurance Group“ perima visas „Seesam Insurance“ teises ir pareigas, tad visos klientų sudarytos sutartys ir jose įtvirtinti įsipareigojimai bus vykdomi toliau be pakeitimų
|
|||
![]() |
Kur man kreiptis dėl žalos atlyginimo? Ar vis dar į „Seesam Insurance“, ar jau galiu kreiptis į „Compensa Vienna Insurance Group“?
Iki liepos 1 d., kol bus užbaigtas sujungimo procesas, draudimo bendrovė „Seesam Insurance“ veiklą tęsia savarankiškai – aptarnauja klientus pagal galiojančias draudimo sutartis ir taisykles. Užregistruoti žalas galima savitarnos portale https://esales.seesam.lt/registracija/, telefonu 8 700 77 777, internetu https://www.seesam.lt/ arba elektroniniu paštu seesam@seesam.lt. Nuo liepos 1 d., sujungus bendroves, „Seesam Insurance“ klientus pagal galiojančias draudimo sutartis ir taisykles toliau aptarnaus „Compensa Vienna Insurance Group“. Užregistruoti žalas klientai galės atnaujintoje savitarnos svetainėje, telefonu 19111, interneto svetainėje https://www.compensa.lt/atsitikus-ivykiui/, elektroniniu paštu zalos@compensa.lt arba atvykus į žalos registravimo padalinius https://www.compensa.lt/zalu-administravimas/ |
|||
![]() |
Ar po bendrovių sujungimo keisis žalų administravimo procesas?
„Compensa Vienna Insurance Group“ perima visas „Seesam Insurance“ teises ir pareigas, tad sutarčių sąlygos ir įsipareigojimai nesikeis, įskaitant ir žalų administravimo procesą. Nuo liepos 1 d. keisis tik kontaktai, kuriais reikia užregistruoti žalas. Klientai galės užregistruoti žalas atnaujintoje savitarnos svetainėje, telefonu 19111, interneto svetainėje https://www.compensa.lt/atsitikus-ivykiui/, elektroniniu paštu zalos@compensa.lt arba atvykus į žalos registravimo padalinius https://www.compensa.lt/zalu-administravimas/
|
|||
![]() |
Kur turėčiau kreiptis, jei noriu pratęsti su „Seesam Insurance“ turėtą draudimo sutartį?
Iki liepos 1 d., kol bus užbaigtas sujungimo procesas, draudimo bendrovė „Seesam Insurance“ veiklą tęsia savarankiškai – aptarnauja klientus pagal galiojančias draudimo sutartis ir taisykles. Susisiekti su bendrovės specialistais, pasirašyti arba pratęsti sutartis, galima įprastais kontaktais: telefonu 8 700 77 777, savitarnos portale https://esales.seesam.lt/registracija/, interneto svetainėje https://esales.seesam.lt/esales/, atvykus į klientų aptarnavimo centrus https://www.seesam.lt/kontaktai/klientu-aptarnavimo-tinklas/ arba elektroniniu paštu seesam@seesam.lt. Nuo liepos 1 d., sujungus bendroves, „Seesam Insurance“ klientus pagal galiojančias draudimo sutartis ir taisykles toliau aptarnaus „Compensa Vienna Insurance Group“. Pasirašyti arba pratęsti sutartis galima šiais kontaktais: telefonu 19111, interneto svetainėje https://www.compensa.lt/produktai/ arba atvykus į artimiausią klientų aptarnavimo skyrių. Privačius klientus aptarnaujančių atstovybių sąrašą ir kontaktus galima rasti čia:https://www.compensa.lt/susisiekite-privatiems/, o verslo klientus – čia: https://www.compensa.lt/kontaktai-verslui/ |
|||
![]() |
Buvau/esu „Seesam Insurance“ klientas. Į kurią bendrovę turėčiau kreiptis dabar, jei noriu apsidrausti?
Iki liepos 1 d., kol bus užbaigtas sujungimo procesas, draudimo bendrovė „Seesam Insurance“ veiklą tęsia savarankiškai – aptarnauja klientus pagal galiojančias draudimo sutartis ir taisykles. Susisiekti su bendrovės specialistais, pasirašyti arba pratęsti sutartis, galima įprastais kontaktais: telefonu 8 700 77 777, savitarnos portale https://esales.seesam.lt/registracija/, interneto svetainėje https://esales.seesam.lt/esales/, atvykus į klientų aptarnavimo centrus https://www.seesam.lt/kontaktai/klientu-aptarnavimo-tinklas/ arba elektroniniu paštu seesam@seesam.lt. Nuo liepos 1 d., sujungus bendroves, „Seesam Insurance“ klientus pagal galiojančias draudimo sutartis ir taisykles toliau aptarnaus „Compensa Vienna Insurance Group“. Pasirašyti arba pratęsti sutartis galima šiais kontaktais: telefonu 19111, interneto svetainėje https://www.compensa.lt/produktai/ arba atvykus į artimiausią klientų aptarnavimo skyrių. Privačius klientus aptarnaujančių atstovybių sąrašą ir kontaktus galima rasti čia:https://www.compensa.lt/susisiekite-privatiems/, o verslo klientus – čia: https://www.compensa.lt/kontaktai-verslui/ |
|||
![]() |
Turėjau savo draudimo konsultantą „Seesam Insurance“. Ar tai reiškia, kad jo nebeturėsiu?
Įvykus bendrovių sujungimui, „Compensa Vienna Insurance Group“ perima visas „Seesam Insurance“ teises ir pareigas, sutartis su klientais, draudimo porfelius, darbuotojus ir turtą. Nuo liepos 1 d. klientai galės pasirinkti patogiausią jiems būdą bendrauti su „Compensa Vienna Insurance Group“ – telefonu 19111, savitarnos priemonėmis internetu arba atvykus į klientų aptarnavimo skyrių. |
|||
![]() |
Ar vis dar galėsiu lankytis man patogiausiame „Seesam Insurance“ klientų aptarnavimo skyriuje ir ten gauti reikalingas paslaugas?
Nuo liepos 1 d., sujungus bendroves, „Seesam Insurance“ klientus pagal galiojančias draudimo sutartis ir taisykles toliau aptarnaus „Compensa Vienna Insurance Group“. Pasirašyti arba pratęsti sutartis galima šiais kontaktais: telefonu 19111, interneto svetainėje https://www.compensa.lt/produktai/ arba atvykus į artimiausią klientų aptarnavimo skyrių. Privačius klientus aptarnaujančių atstovybių sąrašą ir kontaktus galima rasti čia:https://www.compensa.lt/susisiekite-privatiems/, o verslo klientus – čia: https://www.compensa.lt/kontaktai-verslui/ Užregistruoti žalas klientai galės atnaujintoje savitarnos svetainėje, telefonu 19111, interneto svetainėje https://www.compensa.lt/atsitikus-ivykiui/, elektroniniu paštu zalos@compensa.lt arba atvykus į žalos registracijos padalinius https://www.compensa.lt/zalu-administravimas/ |