Atgal

„Seesam“ ir „Compensa“ tapo viena bendrove

Kas pasikeitė nuo
2020 m. liepos 1 d.?

2020 m. liepos 1 d. Baltijos šalyse veikiančios ne gyvybės draudimo bendrovės „Seesam Insurance“ ir „Compensa Vienna Insurance Group“ užbaigė susijungimą ir tapo viena bendrove. Nuo šiol Lietuvoje ir Latvijoje bendrovė veikia su prekių ženklu „Compensa Vienna Insurance Group“, o Estijoje – su prekių ženklu „Seesam Insurance“.
Sujungti šias dvi draudimo bendroves – strateginis „Vienna Insurance Group“ sprendimas, įgyvendintas gavus reikalingus priežiūros institucijų leidimus. Šis žingsnis leis sutelkti bendrovių sukauptą patirtį, kompetencijas, gerąsias praktikas ir pasiūlyti dar daugiau jums reikalingų draudimo sprendimų!

Kaip susisiekti?

Nuo 2020 m. liepos 1 d.

Nuo liepos 1 d., sujungus bendroves, „Seesam Insurance“ klientus pagal galiojančias draudimo sutartis ir taisykles toliau aptarnaus ADB „Compensa Vienna Insurance Group“.

Susisiekti su bendrovės specialistais, pasirašyti arba pratęsti draudimo sutartis galima šiais kontaktais:

- telefonu 19111  

- interneto svetainėje https://www.compensa.lt/produktai/

- klientų aptarnavimo padaliniuose (privatiems klientams)  https://www.compensa.lt/susisiekite-privatiems/

- klientų aptarnavimo padaliniuose (verslo klientams)  https://www.compensa.lt/kontaktai-verslui/

- elektroniniu paštu info@compensa.lt

Ką daryti atsitikus įvykiui?

Liepos 1 d. „Compensa Vienna Insurance Group“ perima visas „Seesam Insurance“ teises ir pareigas. „Compensa Vienna Insurance Group“ vykdys visas klientų su „Seesam Insurance“ sudarytas sutartis be pakeitimų – atlygins patirtas žalas draudimo taisyklėse nustatyta tvarka ir terminais. Gavę visą reikalingą informaciją, dokumentus ir nuotraukas, apskaičiuosime  ir informuosime jus apie draudimo išmokos dydį.

Užregistruoti patirtą žalą galite jums patogiausiu būdu: 

- atnaujintoje savitarnos svetainėje https://esales.compensa.lt/registracija/

– telefonu 19111

- interneto svetainėje https://www.compensa.lt/atsitikus-ivykiui/ 

- elektroniniu paštu zalos@compensa.lt

- atvykus į žalų registravimo padalinius https://www.compensa.lt/zalu-administravimas/

Kodėl naudinga draustis pas mus?


Ką turiu žinoti?
Liepos 1 d., užbaigus sujungimo procesą, Lietuvoje bei Latvijoje bendrovė veikia su prekių ženklu „Compensa Vienna Insurance Group“, o Estijoje – su prekių ženklu „Seesam Insurance“. Sveikatos draudimas, kurį siūlysime savo klientams Lietuvoje Latvijoje, taip pat bus pažymėtas „Seesam Insurance“ prekių ženklu
Ką turiu žinoti?
Visos sutartys, sudarytos su „Seesam Insurance“ iki liepos 1d., lieka galioti jose numatytomis sąlygomis ir pagal „Seesam Insurance“ draudimo taisykles. Visas „Seesam Insurance“ teises ir pareigas perima „Compensa Vienna Insurance Group“ ir vykdys visas klientų su „Seesam Insurance“ sudarytas sutartis be pakeitimų
Ką turiu žinoti?
„Compensa Vienna Insurance Group“ perėmė duomenis apie „Seesam Insurance“ klientus ir tapo šių duomenų valdytoja, kaip tai numato Bendras duomenų apsaugos reglamentas. „Compensa Vienna Insurance Group“ klientų duomenis tvarko ir tvarkys atsakingai bei saugiai, laikydamasi visų teisės aktų reikalavimų. Nuo 2020 m. liepos 1 d. buvo atnaujinta "Compensa Vienna Insurance Group" Privatumo politika, su kuria galite susipažinti šiame puslapyje
Ką turiu žinoti?
Liepos 1 d., užbaigę susijungimą, tampame ketvirta didžiausia draudimo bendrove Baltijos šalyse pagal užimamą rinkos dalį. Tarp mūsų klientų – daugiau nei trečdalis Lietuvos TOP 100 bendrovių. Esame TOP 1 draudimo bendrovė įmonių turto draudimo ir bendrosios civilinės atsakomybės draudimo segmente, TOP 2 – TPVCAD ir KASKO fiziniams asmenims draudimo segmente. Užtikrinsime, kad klientų skaičius ir pasitikėjimas augtų ir toliau!
Ką turiu žinoti?
Sujungėme dviejų bendrovių ir trijų šalių draudimo rinkos profesionalų kompetencijas. Mūsų komandoje – ilgametę patirtį sukaupę ekspertai ir jauni talentai. Visi jie aktyviai seka naujausias tendencijas ir siekia nuolat tobulėti tam, kad užtikrintų geriausią patirtį mūsų klientams
Ką turiu žinoti?
Mūsų tikslas – būti šalia klientų ir laiku suteikti reikalingą pagalbą. Esame greiti ir lankstūs, keičiame rinkoje nusistovėjųsį žalų administravimo procesą. Jį vertiname kaip svarbų indėlį operatyviai užtikrinant visapusę mūsų klientų ir jų turto apsaugą
Ką turiu žinoti?
Nagrinėdami klientų poreikius, pasitelkę turimas žinias ir skaitmeninius sprendimus toliau gerinsime draudimo paslaugas, pasiūlysime daugiau aktualių sprendimų privačių bei verslo klientų saugumui. Juos jau papildėme asmens civilinės atsakomybės, savanoriškuoju sveikatos ir Covid-19 draudimu. Pagal naujausias tendencijas atnaujinome gyventojų turto, nelaimingų atsitikimų bei kelionių draudimo taisykles
Ką turiu žinoti?
Visose Baltijos šalyse veikia vieninga „Compensa Vienna Insurance Group“ sukurta žalų atlyginimo sistema. Tai reiškia, kad klientai dėl žalų atlyginimo galės kreiptis į bet kurį čia veikiantį padalinį

Ką turiu žinoti?

Ką daryti atsitikus įvykiui?

Liepos 1 d. „Compensa Vienna Insurance Group“ perima visas „Seesam Insurance“ teises ir pareigas. „Compensa Vienna Insurance Group“ vykdys visas klientų su „Seesam Insurance“ sudarytas sutartis be pakeitimų – atlygins patirtas žalas draudimo taisyklėse nustatyta tvarka ir terminais.

Užregistruoti patirtą žalą galite jums patogiausiu būdu: savitarnos svetainėje, telefonu, internetu arba atvykę į artimiausią žalų administravimo padalinį. Gavę visą reikalingą informaciją, dokumentus ir nuotraukas, apskaičiuosime  ir informuosime jus apie draudimo išmokos dydį.

Išsami instrukcija, kaip užregistruoti žalas nuo liepos 1 d. pateikiama žemiau


Registruokite įvykį savitarnos svetainėje

Atnaujintą savitarnos svetainę galėsite pasiekti adresu https://esales.compensa.lt/registracija/ , o prie jos prisijungti – jums patogiu būdu: naudodami m. parašą, el. bankininkystę ar įvesdami jums skirtą vartotojo vardą bei slaptažodį

Skambinkite trumpuoju numeriu 19111, skambinant iš užsienio +370 5 249 1911

Skambinkite trumpuoju telefono numeriu 19111; Jei skambinate iš užsienio, +370 5 249 1911.

Susisiekite ir mūsų specialistai užregistruos nutikusį draudžiamąjį įvykį, informuos apie tolimesnius žingsnius ir atsakys į visus su žalos administravimu susijusius klausimus

Užpildykite žalos registracijos formą internete

Registruokite įvykį interneto svetainėje https://www.compensa.lt/atsitikus-ivykiui/ – čia galite užpildyti žalos registracijos formą ir pateikti visus žalos administravimui reikalingus dokumentus.

Tam tereikės pasirinkti draudimo rūšį ir atsakyti į registracijos formoje pateiktus klausimus. Siekdami pagreitinti žalos administravimo procesą, prašome pateikti registracijos formoje išvardintų dokumentų kopijas (nuotraukas) ir reikalingus dokumentus.  

Prireikus papildomos informacijos, su jumis susisieksime

 

Atvykite į žalų administravimo padalinį

Įvykį galite taip pat registruoti atvykę į vieną iš mūsų  žalų administravimo padalinių.

Jų sąrašą ir kontaktus rasite interneto svetainėje https://www.compensa.lt/zalu-administravimas/ ir galėsite pasirinkti jums artimiausią

Jei buvo apgadintas automobilis, informacija apie autoservisus ir jų sąrašas

Jei įvykio metu buvo apgadintas automobilis, informaciją apie autoservisus ir jų sąrašą rasite čia: https://www.compensa.lt/autoservisai/

Kaip sumokėti draudimo įmoką?

Maloniai primename, kad visos iki liepos 1 d. su „Seesam Insurance“ sudarytos draudimo sutartys galioja jose numatytomis sąlygomis. Draudimo liudijime nurodytus draudimo įmokų mokėjimus prašome atlikti sutartyje numatytais terminais ir tvarka

Nuo 2020 m. liepos 1 d.

Draudimo įmokų mokėjimai atliekami į Compesa Vienna Insurance Group“ atsiskaitomąsias sąskaitas Lietuvos bankuose:

-     LT23 7044 0600 0124 7492, AB SEB bankas, SWIFT – CBVILT2X;

-     LT10 7300 0100 0002 4999, AB „Swedbank“, SWIFT – HABALT22;

-     LT73 2140 0300 0001 3077, AB Luminor Bank, SWIFT - NDEALT2X;

SVARBU! Atkreipiame dėmesį, kad įmokos gavėju nurodoma ADB „Compensa Vienna Insurance Group“, įmonės kodas 304080146, adresas Ukmergės g. 280, LT-06115 Vilnius.

Mokėjimo paskirtis – prašome nurodyti mokėjimo priminimo numerį. Jeigu nesate gavę mokėjimo priminimo, prašome nurodyti draudimo liudijimo numerį.

Dažniausiai užduodami klausimai

Čia rasite atsakymus į dažniausius klausimus, susijusius su bendrovių sujungimu
Lietuvoje Užsienyje
Kodėl buvo nuspręsta sujungti draudimo bendroves "Seesam Insurance" ir "Compensa Vienna Insurance Group"?
Šiuo metu įgyvendinamas strateginis mūsų akcininko – „Vienna Insurance Group“ – sprendimas draudimo bendrovę „Seesam Insurance“ sujungti su draudimo bendrove „Compensa Vienna Insurance Group“. Šis svarbus žingsnis leis sutelkti dviejų draudimo bendrovių sukauptą patirtį, kompetencijas ir gerąsias praktikas – bus galima pasiūlyti dar daugiau reikalingų draudimo sprendimų. Po bendrovių sujungimo tiek privatūs, tiek ir verslo klientai galės rinktis iš platesnio draudimo paslaugų krepšelio. Privatūs klientai be įprastų draudimo paslaugų galės rinktis augintinio ir pirkinio draudimą. Besirenkantys nelaimingų atsitikimų, gyventojų turto, TPVCA ar KASKO draudimus, galės apsidrausti ir nuo Covid-19 rizikos. Verslo klientams pasiūlysime visapusę tiek įmonės, tiek ir darbuotojų apsaugą
Kada tiksliai bus užbaigtas bendrovių sujungimas?
Planuojama, kad sujungimo procesas bus užbaigtas iki š. m. liepos 1 dienos – apie tai bus pranešta atskiru pranešimu
Kokie liks prekių ženklai?

Nuo liepos 1 d. Lietuvoje bei Latvijoje bendrovė veiks su prekių ženklu „Compensa Vienna Insurance Group“, o Estijoje – su prekių ženklu „Seesam Insurance“.

Sveikatos draudimas, kurį siūlysime savo klientams Lietuvoje bei Latvijoje, taip pat bus pažymėtas „Seesam Insurance“ prekių ženklu

Kaip keisis siūlomų draudimo paslaugų spektras po bendrovių sujungimo?

Po bendrovių sujungimo tiek privatūs, tiek ir verslo klientai galės rinktis iš platesnio draudimo paslaugų krepšelio. Privatūs klientai be įprastų draudimo paslaugų galės rinktis augintinio ir pirkinio draudimą. Besirenkantys nelaimingų atsitikimų, gyventojų turto, TPVCA ar KASKO draudimus, galės apsidrausti ir nuo Covid-19 rizikos. Verslo klientams pasiūlysime visapusę tiek įmonės, tiek ir darbuotojų apsaugą

Kas pasikeis po bendrovių sujungimo?
Įvykus bendrovių sujungimui, „Compensa Vienna Insurance Group“ perima visas „Seesam Insurance“ teises ir pareigas, sutartis su klientais, draudimo porfelius, darbuotojus ir turtą. Su klientais sudarytos sutarys lieka galioti tokiomis pačiomis sąlygomis. Kitaip tariant, „Compensa Vienna Insurance Group“ vykdys visus „Seesam Insurance“ sutartinius įsipareigojimus juose numatytomis sąlygomis
Kokie privalumai laukia klientų dėl bendrovių sujungimo?
Šis svarbus sprendimas leis sutelkti dviejų draudimo bendrovių sukauptą patirtį, kompetencijas ir gerąsias praktikas – bus galima pasiūlyti dar daugiau reikalingų draudimo sprendimų. Po bendrovių sujungimo tiek privatūs, tiek ir verslo klientai galės rinktis iš platesnio draudimo paslaugų krepšelio. Privatūs klientai be įprastų draudimo paslaugų galės rinktis augintinio ir pirkinio draudimą. Besirenkantys nelaimingų atsitikimų, gyventojų turto, TPVCA ar KASKO draudimus, galės apsidrausti ir nuo Covid-19 rizikos. Verslo klientams pasiūlysime visapusę tiek įmonės, tiek ir darbuotojų apsaugą
Ar bendrovių sujungimas reiškia, kad nebegalioja mano turėta draudimo apsauga?
„Compensa Vienna Insurance Group“ perima visas „Seesam Insurance“ teises ir pareigas, tad visos klientų sudarytos sutartys ir jose įtvirtinti įsipareigojimai bus vykdomi toliau be pakeitimų
Ar man reikia perrašyti su „Seesam Insurance“ turėtą sutartį, kad draudimo apsauga galiotų toliau?
Klientams jokių papildomų veiksmų imtis nereikia –„Compensa Vienna Insurance Group“ perima visas „Seesam Insurance“ teises ir pareigas. Visos klientų sudarytos sutartys ir jose įtvirtinti įsipareigojimai bus vykdomi toliau be pakeitimų
Ar sujungus bendroves keisis mano turėtų sutarčių sąlygos?
„Compensa Vienna Insurance Group“ perima visas „Seesam Insurance“ teises ir pareigas, tad visos klientų sudarytos sutartys ir jose įtvirtinti įsipareigojimai bus vykdomi toliau be pakeitimų
Kur man kreiptis dėl žalos atlyginimo? Ar vis dar į „Seesam Insurance“, ar jau galiu kreiptis į „Compensa Vienna Insurance Group“?

Iki liepos 1 d., kol bus užbaigtas sujungimo procesas, draudimo bendrovė „Seesam Insurance“ veiklą tęsia savarankiškai – aptarnauja klientus pagal galiojančias draudimo sutartis ir taisykles. Užregistruoti žalas galima savitarnos portale https://esales.seesam.lt/registracija/, telefonu 8 700 77 777, internetu https://www.seesam.lt/ arba elektroniniu paštu seesam@seesam.lt.

Nuo liepos 1 d., sujungus bendroves, „Seesam Insurance“ klientus pagal galiojančias draudimo sutartis ir taisykles toliau aptarnaus „Compensa Vienna Insurance Group“. Užregistruoti žalas klientai galės atnaujintoje savitarnos  svetainėje, telefonu 19111, interneto svetainėje https://www.compensa.lt/atsitikus-ivykiui/, elektroniniu paštu zalos@compensa.lt arba atvykus į žalos registravimo padalinius https://www.compensa.lt/zalu-administravimas/

Ar po bendrovių sujungimo keisis žalų administravimo procesas?
„Compensa Vienna Insurance Group“ perima visas „Seesam Insurance“ teises ir pareigas, tad sutarčių sąlygos ir įsipareigojimai nesikeis, įskaitant ir žalų administravimo procesą. Nuo liepos 1 d. keisis tik kontaktai, kuriais reikia užregistruoti žalas. Klientai galės užregistruoti žalas atnaujintoje savitarnos  svetainėje, telefonu 19111, interneto svetainėje https://www.compensa.lt/atsitikus-ivykiui/, elektroniniu paštu zalos@compensa.lt arba atvykus į žalos registravimo padalinius https://www.compensa.lt/zalu-administravimas/
Kur turėčiau kreiptis, jei noriu pratęsti su „Seesam Insurance“ turėtą draudimo sutartį?

Iki liepos 1 d., kol bus užbaigtas sujungimo procesas, draudimo bendrovė „Seesam Insurance“ veiklą tęsia savarankiškai – aptarnauja klientus pagal galiojančias draudimo sutartis ir taisykles. Susisiekti su bendrovės specialistais, pasirašyti arba pratęsti sutartis, galima įprastais kontaktais: telefonu 8 700 77 777, savitarnos portale https://esales.seesam.lt/registracija/, interneto svetainėje https://esales.seesam.lt/esales/, atvykus į klientų aptarnavimo centrus https://www.seesam.lt/kontaktai/klientu-aptarnavimo-tinklas/ arba elektroniniu paštu seesam@seesam.lt.

Nuo liepos 1 d., sujungus bendroves, „Seesam Insurance“ klientus pagal galiojančias draudimo sutartis ir taisykles toliau aptarnaus „Compensa Vienna Insurance Group“. Pasirašyti arba pratęsti sutartis galima šiais kontaktais: telefonu 19111, interneto svetainėje https://www.compensa.lt/produktai/ arba atvykus į artimiausią klientų aptarnavimo skyrių. Privačius klientus aptarnaujančių atstovybių sąrašą ir kontaktus galima rasti čia:https://www.compensa.lt/susisiekite-privatiems/, o verslo klientus – čia: https://www.compensa.lt/kontaktai-verslui/

Buvau/esu „Seesam Insurance“ klientas. Į kurią bendrovę turėčiau kreiptis dabar, jei noriu apsidrausti?

Iki liepos 1 d., kol bus užbaigtas sujungimo procesas, draudimo bendrovė „Seesam Insurance“ veiklą tęsia savarankiškai – aptarnauja klientus pagal galiojančias draudimo sutartis ir taisykles. Susisiekti su bendrovės specialistais, pasirašyti arba pratęsti sutartis, galima įprastais kontaktais: telefonu 8 700 77 777, savitarnos portale https://esales.seesam.lt/registracija/, interneto svetainėje https://esales.seesam.lt/esales/, atvykus į klientų aptarnavimo centrus https://www.seesam.lt/kontaktai/klientu-aptarnavimo-tinklas/ arba elektroniniu paštu seesam@seesam.lt.

Nuo liepos 1 d., sujungus bendroves, „Seesam Insurance“ klientus pagal galiojančias draudimo sutartis ir taisykles toliau aptarnaus „Compensa Vienna Insurance Group“. Pasirašyti arba pratęsti sutartis galima šiais kontaktais: telefonu 19111, interneto svetainėje https://www.compensa.lt/produktai/ arba atvykus į artimiausią klientų aptarnavimo skyrių. Privačius klientus aptarnaujančių atstovybių sąrašą ir kontaktus galima rasti čia:https://www.compensa.lt/susisiekite-privatiems/, o verslo klientus – čia: https://www.compensa.lt/kontaktai-verslui/

Turėjau savo draudimo konsultantą „Seesam Insurance“. Ar tai reiškia, kad jo nebeturėsiu?

Įvykus bendrovių sujungimui, „Compensa Vienna Insurance Group“ perima visas „Seesam Insurance“ teises ir pareigas, sutartis su klientais, draudimo porfelius, darbuotojus ir turtą. Nuo liepos 1 d. klientai galės pasirinkti patogiausią jiems būdą bendrauti su „Compensa Vienna Insurance Group“ – telefonu 19111, savitarnos priemonėmis internetu arba atvykus į klientų aptarnavimo skyrių.
Privačius klientus aptarnaujančių atstovybių sąrašą ir kontaktus galima rasti čia:https://www.compensa.lt/susisiekite-privatiems/, o verslo klientus – čia: https://www.compensa.lt/kontaktai-verslui/

Ar vis dar galėsiu lankytis man patogiausiame „Seesam Insurance“ klientų aptarnavimo skyriuje ir ten gauti reikalingas paslaugas?

Nuo liepos 1 d., sujungus bendroves, „Seesam Insurance“ klientus pagal galiojančias draudimo sutartis ir taisykles toliau aptarnaus „Compensa Vienna Insurance Group“. Pasirašyti arba pratęsti sutartis galima šiais kontaktais: telefonu 19111, interneto svetainėje https://www.compensa.lt/produktai/ arba atvykus į artimiausią klientų aptarnavimo skyrių. Privačius klientus aptarnaujančių atstovybių sąrašą ir kontaktus galima rasti čia:https://www.compensa.lt/susisiekite-privatiems/, o verslo klientus – čia: https://www.compensa.lt/kontaktai-verslui/

Užregistruoti žalas klientai galės atnaujintoje savitarnos svetainėje, telefonu 19111, interneto svetainėje https://www.compensa.lt/atsitikus-ivykiui/, elektroniniu paštu zalos@compensa.lt arba atvykus į žalos registracijos padalinius https://www.compensa.lt/zalu-administravimas/


Turite papildomų klausimų?
Susisiekime

"Seesam Insurance" draudimo taisyklės

Norime priminti, kad visos iki liepos 1 d. "Seesam Insurance" vardu sudarytos sutartys galioja jose nustatyta tvarka ir terminais. Visas iki liepos 1d. galiojusias draudimo taisykles pateikiame privatiems ir verslo klientams
Pasirinkite patogiausią paslaugos įsigijimo būdą
Vienas numeris
visiems klausimams
Išsiųskite užklausą -
susisieksime
Compensa
aptarnavimo padaliniai