Neapykantai STOP. Patyčioms STOP.
Susidūrus su bet kokios formos patyčiomis, mes jums ir jūsų vaikui suteiksime visapusišką pagalbą.
Lietuvoje | Užsienyje | |||
![]() |
Kokie veiksmai priskiriami patyčioms?
Tiesioginiai veiksmai:
Netiesioginiai veiksmai:
|
|||
![]() |
Informacinė pagalba
Suteikiame visą būtiną informaciją klientui patogiausiu būdu: gyvai, telefoniniu ar vaizdo skambučiu, el. paštu ar internetinio pokalbio forma. Konsultuojame apie: - atitinkamą pagalbą organizuojančias įstaigas; - apie vykdomas prevencines programas, aktualias konkretaus įvykio atveju. Taip pat suteikiame nuorodas į atitinkamus informacijos šaltinius. |
|||
![]() |
Psichologinė pagalba
Organizuojame asmenines arba grupines konsultacijas su psichologu, atsižvelgdami į kiekvieno kliento situaciją ir asmeninius lūkesčius. Klientui suteikiama galimybė pasirinkti, kokiu būdu bus vykdoma sesija: gyvai, telefoniniu ar vaizdo skambučiu, el. paštu ar internetinio pokalbio forma.
|
|||
![]() |
Teisinė pagalba
Suteikiame visą teisinę pagalbą klientui patogiausiu būdu: gyvai, telefoniniu ar vaizdo skambučiu, el. paštu ar internetinio pokalbio forma. Teisininkai padės: - pranešti apie atvejį atitinkamoms teisėsaugos institucijoms; - raginti nutraukti, sustabdyti ir užkardyti panašaus pobūdžio tolesnius patyčių veiksmus; - teikti galimas pretenzijas kaltininkui dėl žalos atlyginimo. |
Lietuvoje | Užsienyje | |||
![]() |
Praneškite telefonu
Praneškite mums apie atvejį paskambinę trumpuoju numeriu 19111 (būdami užsienyje, skambinkite numeriu +370 5 249 1911). Pagalbą suteiksime per 24 valandas nuo pranešimo registravimo. |
|||
![]() |
Praneškite elektroniniu paštu
Susisiekite su mumis elektroniniu paštu zalos@compensa.lt. Pagalbą suteiksime per 24 valandas nuo pranešimo registravimo. |