Atgal

Neapykantai STOP. Laido riteriams STOP.

Neapykantai STOP.
Laido riteriams STOP.

Neapykantai STOP – suteikiama apsauga virtualioje socialinių tinklų erdvėje kovojant su internetiniu smurtu ir kitomis saugumo problemomis socialiniuose tinkluose. Suteikiama pagalba, informacija ir aktualios paslaugos, kurios yra reikalingos, norint išvengti, sumažinti ar pašalinti nepageidaujamas pasekmes dėl įvykių socialinių tinklų erdvėje. Paslaugą galima įsigyti kartu su gyventojų turto draudimo apsauga.

Įvykiai, dėl kurių teikiama pagalba

Įsilaužimas į paskyrą socialiniame tinkle

Neapykantai STOP draudimo paslauga teikiama šiuose socialiniuose tinkluose: Facebook, Instagram, Linkedin. 

Jus informuosime:

  • kaip elgtis po duomenų vagystės;
  • kaip tinkamai apsaugoti socialinio tinklo paskyrą;
  • kam pranešti apie įsilaužimą;
  • kokių dokumentų reikia norint susigrąžinti prieigą prie socialinio tinklo paskyros;
  • kaip išvengti panašių situacijų ateityje.
Padėsime Jums šiose srityse:
  • susikurti slaptažodį pagal geriausias saugumo praktikas;
  • apsaugoti socialinio tinklo paskyrą naudojant patvirtinimą dviem faktoriais;
  • išanalizuoti kitų asmenų prisijungimo prie jūsų paskyros vietą, jei toks funkcionalumas teikiamas konkretaus socialinio tinklo (neteisėta prieiga);
  • nustatyti paskyros privatumą (viešieji, privatūs profiliai);
  • pašalinti nepageidaujamas programėles, žaidimus, svetaines ir reklamas;
  • sukonfigūruoti pranešimus apie neatpažintus prisijungimus prie socialinio tinklo paskyros.
Internetinis smurtas socialiniuose tinkluose

Suteiksime psichologinę pagalbą:

  • suorganizuosime psichologines konsultacijas vaizdo ar telefoninio skambučio būdu, internetinio pokalbio arba atsakymų el. paštu forma.

Suteiksime atitinkamą teisinę pagalbą konsultacijos telefonu forma:

  • pranešant apie atvejį teisėsaugos institucijoms;
  • raginant nutraukti veiksmus, pašalinti įrašą ar komentarą;
  • kreipiantis dėl socialinio tinklo paskyros blokavimo;
  • kreipiantis dėl žalos atlyginimo.

Padėsime ir palaikysime pateikdami kreipimosi rašto šabloną:

  • surašant skundą teisėsaugos institucijoms, reikalingą pranešti apie įvykį socialinio tinklo paskyroje;
  • teikiant galimas pretenzijas kaltininkui dėl žalos atlyginimo.

Kodėl naudinga draustis pas mus?


Prevencija ir pagalba įsilaužimo į socialinius tinklus atveju
Patarsime, kaip išvengti įsilaužimo į socialinius tinklus ateityje. Informuosime, kam pranešti apie įsilaužimą ir kaip susigrąžinti profilį. Paslauga teikiama naudojant šiuos socialinius tinklus: Facebook, Instagram, LinkedIn.
Teisinė ir psichologinė pagalba
Suteiksime teisinę pagalbą ir psichologo konsultacijas dėl patirto internetinio smurto Jūsų atžvilgiu socialiniuose tinkluose: patyčios, šmeižtas, klaidingos ar nepageidaujamos privačios informacijos apie Jus socialiniame tinkle skleidimas arba Jūsų nuotraukų, vaizdinių klastočių platinimas internete, šantažas ar kitoks internetinis smurtas.
Apsauga ir šeimos nariams
Paslauga teikiama ne tik Jums, bet ir Jūsų šeimos nariams gyvenantiems draudimo liudijime nurodytu adresu.
Galimybė rinktis
Papildomai susitarus, Neapykantai STOP apsauga taikoma kartu su būsto draudimo apsauga.

Kodėl naudinga draustis pas mus?

Ką daryti, jeigu patiriate internetinį smurtą arba buvo įsilaužta į jūsų socialinių tinklų paskyrą?

Žemiau pateikiame informaciją, ką daryti norint pranešti apie žalą.


Praneškite mums trumpuoju telefono numeriu 19111
Praneškite mums apie atvejį paskambinę trumpuoju numeriu 19111 (būdami užsienyje, skambinkite numeriu +370 5 249 1911). Pagalbą suteiksime per 24 valandas nuo pranešimo registravimo.
Susisiekime elektroniniu paštu
Susisiekime elektroniniu paštu zalos@compensa.lt

Turite papildomų
klausimų?
Susisiekime
Pasirinkite patogiausią paslaugos įsigijimo būdą
Pirkite
internetu
Išsiųskite užklausą -
susisieksime
Compensa
aptarnavimo padaliniai
Vienas numeris
visiems klausimams