KASKO draudimas internetu -11% pigiau!


Kodėl naudinga draustis pas mus?


Visų rizikų draudimas
KASKO draudimas atlygina nuostolius dėl transporto priemonės ar jos dalių vagystės, sugadinimo, sunaikinimo, dėl visų staiga ir netikėtai įvykusių atsitikimų, išskyrus taisyklėse numatytus nedraudžiamuosius įvykius.
Galimybė rinktis
Galimybė pasirinkti itin plačios rizikų apimties Išplėstinį arba įprastos rizikų apimties Pagrindinį KASKO draudimo sąlygų variantus, kurie skiriasi draudiminės apsaugos apimtimi bei papildomų paslaugų kiekiu. Tačiau, Jums pageidaujant, galime pasiūlyti ir itin nedidelės rizikų apimties Minimalų draudimo sąlygų paketą už itin patraukią kainą.
Pagalba kelyje
Suteikiame nemokamą pagalbos kelyje paslaugą, kuri teikiama visą parą ir visoje draudimo liudijimo galiojimo teritorijoje.
Pakaitinis automobilis
Suteikiame pakaitinį automobilį, jeigu po įvykio negalite naudotis savuoju automobiliu, o tam tikrais atvejais pakaitinį automobilį patys pristatysime Jums iki jūsų nurodytos bet kurios vietos Lietuvoje.
Netaikoma išskaita
Išplėstinio rizikų paketo atveju išskaita nėra taikoma stiklų dūžiams (žibintų, veidrodėlių ar stoglangių stiklams), stichinių nelaimių bei gamtinių jėgų padarytiems nuostoliams, susidūrimui su gyvūnais kelyje bei atvejams, kai automobilio kėbulą pavyksta suremontuoti, taikant specialią technologiją, neatliekant dažymo darbų.
Papildoma apsauga
Išplėstinio draudimo rizikų paketo atveju, kartu su automobiliu apdraudžiame vairuotojo ir keleivių bagažą, vaikišką kėdutę, gabenamus gyvūnus, išorėje tvirtinamus įrengimus, bagažines bei daiktus, tempiamą priekabą, papildomą įrangą, valstybinius numerius, prarastų automobilio dokumentų keitimo išlaidas. Taip pat padėsime padengti užsienyje išsinuomoto automobilio išskaitą, kad ji neviršytų Jūsų automobilio draudimo sutartyje numatytos išskaitos.
Išlaidos po įvykio
Atlyginame transporto priemonės gelbėjimo, nevažiuojančios transporto priemonės gabenimo iki remonto ar saugojimo vietos išlaidas. O pasirinkus išplėstinį draudimo rizikos variantą, taip pat apmokame panaudotas gelbėjimo priemones, salono valymo po įvykio išlaidas, priverstinai anuliuotos techninės apžiūros atstatymo bei ekspertizės atlikimo išlaidas.
Patogus nuostolių kompensavimas
Transporto priemonės remonto eigą ir sąmatą deriname tiesiogiai su automobilių remonto įmone.

Kodėl naudinga draustis pas mus?

Galite pasirinkti papildomas draudimo paslaugas

Jeigu domina papildomos paslaugos, pasitarkite su mūsų ekspertais ir mes padėsime pasirinkti teisingai.


Nelaimingų atsitikimų draudimas

Draudimo išmoka mokama vairuotojo ir keleivių patirtų sužalojimų, kaulų lūžių, neįgalumo ar mirties atvejais.

Draudimo išmokos dydis priklauso nuo pasirinktos draudimo sumos bei patirtų sužalojimų sunkumo.

Savanoriškas civilinės atsakomybės draudimas
Numatytų sumų ribose atlyginami tam tikri nuostoliai tretiesiems asmenims, kuriuos nulėmė Jūsų transporto priemonė arba disponavimas ja (pvz., transporto priemonei užsidegus, buvo apgadintas šalia stovėjęs automobilis).

Atlyginami nuostoliai vairuotojui ar keleiviui atidarant apdraustos transporto priemonės dureles ir dėl to sugadinus ar sunaikinus vairuotojo ir keleivių atžvilgiu esančių trečiųjų asmenų turtą (įlenktas kitas automobilis, sugadintas pravažiuojančio dviratininko dviratis ir pan.).

Atlyginami nuostoliai dėl savaime išsiliejusių tepalų, degalų ar kitų cheminių medžiagų iš stovinčio automobilio.
Automobilio papildomos įrangos draudimas
Atlyginami nuostoliai transporto priemonės įrangai, kuri nėra gamyklinė ir buvo sumontuota jau vėliau, po automobilio gamybos.
K

„Pagalba kelyje“

A
Lietuvoje Užsienyje
Eismo įvykio deklaracijos pildymo pagalba ir kita konsultacija telefonu

Suteiksime profesionalią konsultaciją telefonu, 24 valandas per parą.

Lietuvoje ir užsienyje - neribojama paslaugų suma.

Variklio užvedimas, rato pakeitimas, degalų pristatymas, avarinis durelių atidarymas, atsarginio raktų komplekto pristatymas ar kitas smulkus remontas bei pagalba vietoje

Negalint tęsti kelionės dėl techninio gedimo ar incidento, techninės pagalbos darbuotojas atvyksta ir atlieka smulkius remonto darbus arba suteikia pagalbą vietoje (variklio užvedimas, rato pakeitimas, kuro pristatymas, avarinis durelių atidarymas, atsarginio raktų komplekto pristatymas). Jums tereikia apmokėti remontui panaudotų ar pristatytų detalių ir/ar medžiagų kainą. 

Išlaidos dėl automobilio raktų, spynų gamybos, signalizacijos remonto, padangų montavimo ir balansavimo nepatenka į smulkaus remonto kelyje paslaugą ir nėra kompensuojamos.

Lietuvoje - neribojama paslaugų suma
Užsienyje - 500 EUR

Automobilio transportavimas iki artimiausių remonto dirbtuvių ar kitos Jūsų nurodytos vietos

Jeigu techninės pagalbos darbuotojas nustato, kad automobiliu neįmanoma tęsti kelionės, o techninio gedimo neįmanoma pašalinti vietoje, automobilis transportuojamas iki artimiausių remonto dirbtuvių ar kitos Jūsų pageidaujamos vietos.

Lietuvoje - neribojama paslaugų suma
Užsienyje - 500 EUR

Pakaitinio automobilio paslauga

Jei automobiliu neįmanoma tęsti kelionės ir į įvykio vietą atvykęs techninės pagalbos darbuotojas nustato, kad techninio gedimo neįmanoma pašalinti vietoje, automobilis transportuojamas į remonto dirbtuves. Patvirtinus, kad remontas užtruks ilgiau kaip 1 darbo dieną, per 24 val. yra suteikiamas atitinkamos klasės, bet ne aukštesnės nei vidutinė, pakaitinis automobilis. Jums tereikia sumokėti už nuomos laikotarpiu sunaudotą kurą, draudimą, pakaitinio automobilio paėmimo bei grąžinimo ir kitas išlaidas.

Lietuvoje ir užsienyje - iki 10 parų, bet visais atvejais ne ilgiau, kaip iki gedimo pašalinimo

Taksi paslauga automobilio remonto metu

Jums ir Jūsų keleiviams organizuosime taksi paslaugą, jeigu techninės pagalbos darbuotojas nustato, kad automobiliu neįmanoma tęsti kelionės, o techninio gedimo neįmanoma pašalinti vietoje ir automobilis transportuojamas iki artimiausių remonto dirbtuvių, kuriose raštu patvirtinama, kad remontas užtruks ilgiau kaip 1 darbo dieną.

Lietuvoje - iki 100 km
Užsienyje - 100 EUR

Kelionės pratęsimo paslauga

Jei automobiliu neįmanoma tęsti kelionės ir techninės pagalbos darbuotojas nustato, kad techninio gedimo neįmanoma pašalinti vietoje, automobilis transportuojamas į remonto dirbtuves. Tokiu atveju vairuotojui ir keleiviams organizuojamas sugrįžimas traukiniu, autobusu ar kitu transportu į nuolatinę gyvenamąją vietą Lietuvoje arba iki suplanuotos kelionės tikslo.

Lietuvoje - paslauga netaikoma
Užsienyje - 200 EUR

Nakvynės paslauga

Jeigu techninės pagalbos darbuotojas nustato, kad automobiliu neįmanoma tęsti kelionės, o techninio gedimo neįmanoma pašalinti vietoje ir automobilis transportuojamas iki artimiausių remonto dirbtuvių, kuriose raštu patvirtinama, kad remontas užtruks ilgiau kaip 1 darbo dieną (arba dirbtuvės uždarytos (naktis, nedarbo diena ar pan.), Jums ir Jūsų keleiviams organizuosime nakvynę.

Lietuvoje - 150 EUR
Užsienyje - 500 EUR

Automobilio saugojimas

Jei po techninio gedimo, incidento ar autoįvykio objektyviai pripažįstama, kad yra būtinas automobilio saugojimas, yra organizuojamas jo perdavimas aptvertai ir saugomai automobilių stovėjimo aikštelei.

Lietuvoje ir užsienyje - iki 14 parų.

Juridinė konsultacija

Juristo paslaugos Įvykio atveju užsienio šalyje.

Lietuvoje - paslauga netaikoma
Užsienyje - 200 EUR

Vertėjo paslauga

Vertimo pagalba telefonu sprendžiant neaiškumus su užsienio policija ar kitomis tarnybomis.


Lietuvoje - paslauga netaikoma
Užsienyje - neribojama paslaugų suma


Turite papildomų
klausimų?
Susisiekime

Dažniausiai užduodami klausimai

S
Kas gali būti draudėju?

Draudėju gali būti transporto priemonės savininkas, o tais atvejais, kai automobilis įsigytas sudarant išperkamosios nuomos sutartį, – išperkamosios nuomos gavėjas (asmuo, kuris gavo finansavimą iš išperkamosios nuomos bendrovės). 

Kokius dokumentus būtina pateikti, norint apdrausti transporto priemonę kasko draudimu?

Būtina pateikti informaciją apie transporto priemonę, t. y. valstybinį numerį, markę, modelį, pagaminimo metus ir pan., taip pat savininko duomenis ir galimų vairuotojų duomenis (pavyzdžiui, stažas, amžius) bei įvardyti nestandartines transporto priemonės naudojimo rizikas ar vykdomas veiklas.

Nuo kokių įvykių galima apdrausti transporto priemonę?

Draudžiama nuo visų staiga ir netikėtai draudimo apsaugos galiojimo laikotarpiu įvykusių atsitikimų, išskyrus taisyklėse numatytus nedraudžiamuosius įvykius. 

Kokio lygio signalizacija reikalinga mano automobiliui?

Apsaugos lygis nustatomas įvertinus automobilio markę, modelį, metus ir kitus kriterijus. Apie reikalingą apsaugos lygį klientas bus informuotas kartu su teikiamu kasko draudimo pasiūlymu, kur bus pateiktos visos kasko draudimo sąlygos.

Ar būtina draudimo kompanijai pateikti pažymą apie įmontuotą signalizaciją?

Pažyma reikalinga 1 arba 2 lygio apsaugai, 3 arba 4 apsaugos lygio pažymos pateikti nebūtina. 

Ar draudimo apsauga galios visoms transporto priemonės dalims?

Jeigu sutartyje nenumatyta kitaip, draudimo apsauga galioja visoms gamykloje stacionariai sumontuotoms dalims ir įrangai bei papildomai sumontuotai įrangai kasko draudimo taisyklėse numatyta apimtimi.

Ar galima sumokėti draudimo įmoką per kelis kartus?

Taip, galima. Priklausomai nuo konkretaus atvejo, mokėjimų skaidymas dalimis gali daryti įtaką draudimo įmokai.

Ar apdraudžiama papildoma transporto priemonės įranga?

Priklausomai nuo draudimo sąlygų, papildomai įrangai yra taikoma draudimo apsauga taisyklėse numatyta apimtimi. Jeigu nustatytų limitų nepakanka, klausimas sprendžiamas individualiai.

Kur galioja KASKO draudimas?

Galima pasirinkti vieną iš dviejų siūlomų teritorijų:

  • „Europa (su išimtimis)“ – draudimo apsauga galioja Europos Sąjungos valstybių narių (išskyrus Didžiąją Britaniją ir Airiją) bei Norvegijos, Šveicarijos, Baltarusijos ir Kaliningrado srities teritorijose;
  • „Geografinė Europa“ – draudimo apsauga galioja geografinės Europos teritorijoje. 

Ar galima apdrausti vairuotoją ir keleivius nuo nelaimingų atsitikimų?

Taip.

Nuo kokių įvykių draudžiamas vairuotojas ir keleiviai?

Vairuotoją ir keleivius galima apdrausti nuo traumų, neįgalumo, mirties atvejų.

Ar apdraudžiamos transporto priemonės yra fotografuojamos?

Taip.

Ar galima atidėti įmokos mokėjimą?

Draudimo įmoką ar jos pirmąją dalį būtina sumokėti iki draudimo liudijime nurodyto draudimo laikotarpio pradžios. 

Turiu KASKO draudimo sutartį kitoje kompanijoje. Ar galiu tą pačią transporto priemonę apdrausti ir jūsų bendrovėje?

Tą pačią transporto priemonę apdraudus skirtingose draudimo bendrovėse būtų taikomi dvigubo draudimo kriterijai.

Kokiam laikotarpiui sudaroma sutartis?

Draudimo sutartis sudaroma vienų metų laikotarpiui. 

Ar apdraudžiamos užsienyje registruotos transporto priemonės su nelietuviškais numeriais?

Ne, apdraudžiamos tik Lietuvoje registruotos transporto priemonės, turinčios nuolatinės registracijos Lietuvos transporto valstybinius numerius.

Pasikeitė transporto priemonės savininkas. Ar būtina informuoti draudimo kompaniją? Ar turiu nutraukti sutartį?

Pasikeitus transporto priemonės savininkui, sutartis laikoma nutrūkusia. Naujasis savininkas turi kreiptis dėl sutarties sudarymo savo vardu ir, esant raštiškam senojo savininko sutikimui, nepanaudotą įmokos likutį perkelti naujai sudarytai sutarčiai. 

Nuo ko priklauso kasko draudimo įmoka?

Draudimo įmoka priklauso nuo daugelio faktorių, pavyzdžiui, markės, modelio, gamybos metų, galimų vairuotojų amžiaus, draudimo sąlygų ir kt. Galimas ir KASKO draudimas internetu – aktuali informacija, KASKO draudimo kaina pateikta čia.

 

Noriu nutraukti draudimo sutartį, kokius dokumentus turiu pateikti ir kur turėčiau kreiptis?

Norint nutraukti draudimo sutartį, būtina kreiptis į bendrovę ir pateikti raštišką prašymą. Prašymą galima pateikti bet kuriame klientų aptarnavimo skyriuje arba atsiųsti elektroniniu paštu info@compensa.lt

Kas yra išskaita ir kada ji taikoma?

Suma, kurios dydžiu kiekvieno draudžiamojo įvykio atveju draudikas sumažina mokėtiną draudimo išmoką. Taisyklėse yra numatyti atvejai, kada išskaita yra netaikoma ir draudikas dengia visą nuostolio sumą. 

Padariau avariją, esu apsidraudęs pas jus, ką man daryti?

Atsitikus įvykiui pirmiausia imkitės visų saugumo priemonių tam, kad išvengtumėte didesnių rūpesčių ir nelaimių. Atsižvelgdami į situaciją įvertinkite, ar apie įvykusį eismo įvykį reikia pranešti kompetentingoms institucijoms. Jeigu tinkamai to įvertinti negalite arba pranešimas kompetentingoms institucijoms nėra būtinas, turėtumėte skambinti ir apie įvykį pranešti trumpuoju numeriu 19111 arba registruoti įvykį internetu. 

Ar galiu remontuoti automobilį savo pasirinktose remonto dirbtuvėse?

Taip, remontuoti automobilį savo pasirinktose remonto dirbtuvėse galite, jei draudimo liudijime esate pasirinkęs sąlygą „Remontas Draudėjo pasirinkimu“. Jei pasirinkote sąlygą „Remontas Draudiko pasirinkimu“, automobilį turėtumėte vykti remontuoti į „Compensa“ partnerių remonto dirbtuves.

Kokios yra jūsų partnerių remonto dirbtuvės ir kur rasti jų sąrašą?

Partnerių remonto dirbtuvių sąrašą visada rasite internetiniame puslapyje Atsitikus įvykiui -> Autoservisai. Primename, kad rinkdamiesi partnerių remonto dirbtuves atsižvelkite į kasko sutarties sąlygas, t. y. turėtumėte pasirinkti paieškos filtrus būtent tokius, kokios yra Jūsų draudimo sąlygos (pvz., Remontas Draudiko pasirinkimu). Taip pat informaciją apie mūsų partnerių remonto dirbtuves jums gali suteikti mūsų kontaktų centro vadybininkai, kreipiantis el. paštu zalos@compensa.lt arba trumpuoju telefonu 19111. 

Koks yra bylos administravimo laikas? Kodėl dar nesulaukiu išmokos?

Bylos administravimo terminas priklauso nuo visų reikalingų dokumentų pateikimo bei, priklausomai nuo įvykio, informacijos ir pažymų gavimo iš kompetentingų institucijų. Draudimo išmoka išmokama per 10 kalendorinių dienų, skaičiuojant nuo tos dienos, kai draudimo bendrovė gauna visą reikalingą informaciją, reikalingą nustatant draudžiamojo įvykio faktą, aplinkybes bei nuostolio dydį. Jeigu draudimo išmoka per nustatytą laiką nėra išmokėta, tačiau Jūs esate pateikęs visus būtinus dokumentus žalos bylai administruoti bei nuostolio dydžiui įvertinti, Jums bus išsiųstas informacinis pranešimas apie administravimo eigą, trūkstamus dokumentus bei atliekamus veiksmus žalos byloje. Taip pat norėdami sužinoti žalos bylos administravimo eigą visada galite kreiptis trumpuoju telefonu 19111 arba el. paštu zalos@compensa.lt.

Turiu KASKO, domina pakaitinis automobilis. Kokia yra jo išdavimo procedūra?

Norėdami pasinaudoti pakaitinio automobilio paslauga skambinkite trumpuoju telefonu 19111 ir pasirinkite 1 meniu punktą „Pagalba kelyje ir namuose“. Būsite tiesiogiai nukreipti į mūsų partnerių centrą, kur pokalbio metu gausite visą informaciją, kada ir kaip Jums bus suteiktas pakaitinis automobilis. 

Kokius dokumentus reikia pateikti registruojant žalą?

Turėtumėte pateikti šiuos dokumentus:

  • užpildytą pranešimo formą apie įvykį (pildoma internetu arba Jums ją atsiųs kontaktų centro vadybininkai, jei įvykį registruosite trumpuoju numeriu 19111);
  • transporto priemonės registracijos liudijimą;
  • vairuotojo pažymėjimą (jeigu įvykio metu transporto priemonė judėjo);
  • policijos pažymą arba suteiktą ROIK numerį (jei buvo kviesta policija įvykio metu);
  • eismo įvykio deklaraciją (jei įvykio metu ji buvo pildyta).
  • nuotraukas, kuriose būtų matomi transporto priemonės sugadinimai bei valstybiniai numeriai

Nesinaudoju el. paštu, kokiu kitu būdu galėčiau pateikti dokumentus?

Jei neturite galimybės dokumentų pateikti el. paštu, prašome kreiptis į artimiausias „Compensa“ partnerių remonto dirbtuves arba į Žalų administravimo padalinį.

Ar būtina automobilio apžiūra?

Žalai nustatyti gali užtekti kokybiškų transporto priemonės sugadinimų nuotraukų, kurias Jūs galite pateikti el. paštu. Tačiau jei pateiktų nuotraukų žalos dydžiui nustatyti nepakaks, žalą administruojantis ekspertas apie tai Jus informuos bei užsakys transporto priemonės apžiūrą. Jeigu transporto priemonė po įvykio yra važiuojanti ir gali būti eksploatuojama viešaisiais keliais, žalų ekspertas pateiks Jums informaciją apie partnerių remonto dirbtuves, kuriose gali būti atlikta transporto priemonės apžiūra. 

Per kiek laiko reikia pranešti apie įvykį?

Apie įvykį turėtumėte pranešti nedelsdami, bet ne vėliau kaip per 3 darbo dienas. 

K
Pasirinkite patogiausią paslaugos įsigijimo būdą
Vienas numeris
visiems klausimams
Išsiųskite užklausą -
susisieksime
Compensa
aptarnavimo padaliniai