Erika Mikulskytė net 15 metų su „Compensa Life“
Erika Mikulskytė, „Compensa Life“ Klientų administravimo skyriaus vadovė, bendrovėje dirba nuo 2009 metų. Savo karjerą draudime pradėjo nuo Biuro administratorės ir Klientų administravimos specialistės pareigų.
„15 metų augimo – taip būtų galima apibūdinti šį svarbų laikotarpį. „Compensa Life“ – organizacija, kurioje užaugau nuo Biuro administratorės iki Klientų administravimo skyriaus vadovės. Esu puikus pavyzdys, kad kai turi įmonės palaikymą ir noro tobulėti, gali tikrai daug pasiekti profesinėje srityje“ – dalinasi Erika, kuriai gerų žodžių negaili nei komanda, nei tiesioginis vadovas.
„Erika – nuoširdus ir lengvai bendraujantis žmogus, todėl yra puikus ir vertinamas bendradarbis tiek jos skyriaus darbuotojams, tiek kolegoms. Linkiu jai išlaikyti tokį aukštą energijos lygį, orientaciją į žmones bei įmonės tobulinimą dar ne vieną dešimtmetį.“ – šiltai atsiliepia filialo vadovas Tomas Milašius.