Atgal

„Seesam“ ir ADB „Compensa Vienna Insurance Group“ tapo viena bendrove

Kas pasikeitė nuo
2020 m. liepos 1 d.?

2020 m. liepos 1 d. Baltijos šalyse veikiančios ne gyvybės draudimo bendrovės „Seesam Insurance“ ir ADB „Compensa Vienna Insurance Group“ užbaigė susijungimą ir tapo viena bendrove. Nuo šiol Lietuvoje ir Latvijoje bendrovė veikia su prekių ženklu ADB „Compensa Vienna Insurance Group“, o Estijoje – su prekių ženklu „Seesam Insurance“.
Sujungti šias dvi draudimo bendroves – strateginis „Vienna Insurance Group“ sprendimas, įgyvendintas gavus reikalingus priežiūros institucijų leidimus. Šis žingsnis leis sutelkti bendrovių sukauptą patirtį, kompetencijas, gerąsias praktikas ir pasiūlyti dar daugiau jums reikalingų draudimo sprendimų!

Kaip susisiekti?

Nuo 2020 m. liepos 1 d.
Nuo 2020 m. liepos 1 d.

Nuo liepos 1 d., sujungus bendroves, „Seesam Insurance“ klientus pagal galiojančias draudimo sutartis ir taisykles toliau aptarnauja ADB „Compensa Vienna Insurance Group“.

Susisiekti su bendrovės specialistais, pasirašyti arba pratęsti draudimo sutartis galima šiais kontaktais:

- telefonu 19111  

- interneto svetainėje https://www.compensa.lt/produktai/

- klientų aptarnavimo padaliniuose (privatiems klientams)  https://www.compensa.lt/susisiekite-privatiems/

- klientų aptarnavimo padaliniuose (verslo klientams)  https://www.compensa.lt/kontaktai-verslui/

- elektroniniu paštu info@compensa.lt

Ką daryti atsitikus įvykiui?
Ką daryti atsitikus įvykiui?

Liepos 1 d. ADB „Compensa Vienna Insurance Group“ perimė visas „Seesam Insurance“ teises ir pareigas. ADB „Compensa Vienna Insurance Group“ vykdo visas klientų su „Seesam Insurance“ sudarytas sutartis be pakeitimų – atlygina patirtas žalas draudimo taisyklėse nustatyta tvarka ir terminais. Gavę visą reikalingą informaciją, dokumentus ir nuotraukas, apskaičiuojame ir informuojame jus apie draudimo išmokos dydį.

Užregistruoti patirtą žalą galite jums patogiausiu būdu: 

- atnaujintoje savitarnos svetainėje https://esales.compensa.lt/registracija/

– telefonu 19111

- interneto svetainėje https://www.compensa.lt/atsitikus-ivykiui/ 

- elektroniniu paštu zalos@compensa.lt

- atvykus į žalų registravimo padalinius https://www.compensa.lt/zalu-administravimas/

Ką turiu žinoti?


 Ką turiu žinoti?
Ką turiu žinoti?
Liepos 1 d., užbaigus sujungimo procesą, Lietuvoje bei Latvijoje bendrovė veikia su prekių ženklu ADB „Compensa Vienna Insurance Group“, o Estijoje – su prekių ženklu „Seesam Insurance“. Sveikatos draudimas, kurį siūlome savo klientams Lietuvoje Latvijoje, taip pat yra pažymėtas „Seesam Insurance“ prekių ženklu.
 Ką turiu žinoti?
Ką turiu žinoti?
Visos sutartys, sudarytos su „Seesam Insurance“ iki 2020 m. liepos 1 d., galioja jose numatytomis sąlygomis ir pagal „Seesam Insurance“ draudimo taisykles. Visas „Seesam Insurance“ teises ir pareigas perėmė ADB „Compensa Vienna Insurance Group“ ir vykdo visas klientų su „Seesam Insurance“ sudarytas sutartis be pakeitimų.
 Ką turiu žinoti?
Ką turiu žinoti?
ADB „Compensa Vienna Insurance Group“ perėmė duomenis apie „Seesam Insurance“ klientus ir tapo šių duomenų valdytoja, kaip tai numato Bendras duomenų apsaugos reglamentas. ADB „Compensa Vienna Insurance Group“ klientų duomenis tvarko ir tvarkys atsakingai bei saugiai, laikydamasi visų teisės aktų reikalavimų. Nuo 2020 m. liepos 1 d. buvo atnaujinta ADB „Compensa Vienna Insurance Group“ Privatumo politika, su kuria galite susipažinti šiame puslapyje
 Ką turiu žinoti?
Ką turiu žinoti?
Liepos 1 d., užbaigę susijungimą, tampome ketvirta didžiausia draudimo bendrove Baltijos šalyse pagal užimamą rinkos dalį. Tarp mūsų klientų – daugiau nei trečdalis Lietuvos TOP 100 bendrovių. Esame TOP 1 draudimo bendrovė įmonių turto draudimo ir bendrosios civilinės atsakomybės draudimo segmente, TOP 2 – TPVCAD ir KASKO fiziniams asmenims draudimo segmente. Užtikriname, kad klientų skaičius ir pasitikėjimas augtų ir toliau!
 Ką turiu žinoti?
Ką turiu žinoti?
Sujungėme dviejų bendrovių ir trijų šalių draudimo rinkos profesionalų kompetencijas. Mūsų komandoje – ilgametę patirtį sukaupę ekspertai ir jauni talentai. Visi jie aktyviai seka naujausias tendencijas ir siekia nuolat tobulėti tam, kad užtikrintų geriausią patirtį mūsų klientams.
 Ką turiu žinoti?
Ką turiu žinoti?
Mūsų tikslas – būti šalia klientų ir laiku suteikti reikalingą pagalbą. Esame greiti ir lankstūs, keičiame rinkoje nusistovėjųsį žalų administravimo procesą. Jį vertiname kaip svarbų indėlį operatyviai užtikrinant visapusę mūsų klientų ir jų turto apsaugą.
 Ką turiu žinoti?
Ką turiu žinoti?
Nagrinėdami klientų poreikius, pasitelkę turimas žinias ir skaitmeninius sprendimus toliau geriname draudimo paslaugas, pasiūlome daugiau aktualių sprendimų privačių bei verslo klientų saugumui. Juos jau papildėme asmens civilinės atsakomybės ir savanoriškuoju sveikatos draudimais. Pagal naujausias tendencijas atnaujinome gyventojų turto, nelaimingų atsitikimų bei kelionių draudimo taisykles.
 Ką turiu žinoti?
Ką turiu žinoti?
Visose Baltijos šalyse veikia vieninga ADB „Compensa Vienna Insurance Group“ sukurta žalų atlyginimo sistema. Tai reiškia, kad klientai dėl žalų atlyginimo galės kreiptis į bet kurį čia veikiantį padalinį.

Ką turiu žinoti?

Ką daryti atsitikus įvykiui?

2020 m. liepos 1 d. ADB „Compensa Vienna Insurance Group“ perėmė visas „Seesam Insurance“ teises ir pareigas. ADB „Compensa Vienna Insurance Group“ vykdo visas klientų su „Seesam Insurance“ sudarytas sutartis be pakeitimų – atlygina patirtas žalas draudimo taisyklėse nustatyta tvarka ir terminais.

Užregistruoti patirtą žalą galite jums patogiausiu būdu: savitarnos svetainėje, telefonu, internetu arba atvykę į artimiausią žalų administravimo padalinį. Gavę visą reikalingą informaciją, dokumentus ir nuotraukas, apskaičiuosime  ir informuosime jus apie draudimo išmokos dydį.

Išsami instrukcija, kaip užregistruoti žalas nuo 2020 m. liepos 1 d. pateikiama žemiau.


Registruokite įvykį savitarnos svetainėje

Atnaujintą savitarnos svetainę galite pasiekti adresu https://esales.compensa.lt/registracija/ , o prie jos prisijungti – jums patogiu būdu: naudodami m. parašą, el. bankininkystę ar įvesdami jums skirtą vartotojo vardą bei slaptažodį.

Skambinkite trumpuoju numeriu 19111, skambinant iš užsienio +370 5 249 1911

Skambinkite trumpuoju telefono numeriu 19111; Jei skambinate iš užsienio, +370 5 249 1911.

Susisiekite ir mūsų specialistai užregistruos nutikusį draudžiamąjį įvykį, informuos apie tolimesnius žingsnius ir atsakys į visus su žalos administravimu susijusius klausimus.

Užpildykite žalos registracijos formą internete

Registruokite įvykį interneto svetainėje https://www.compensa.lt/atsitikus-ivykiui/ – čia galite užpildyti žalos registracijos formą ir pateikti visus žalos administravimui reikalingus dokumentus.

Tam tereikės pasirinkti draudimo rūšį ir atsakyti į registracijos formoje pateiktus klausimus. Siekdami pagreitinti žalos administravimo procesą, prašome pateikti registracijos formoje išvardintų dokumentų kopijas (nuotraukas) ir reikalingus dokumentus.  

Prireikus papildomos informacijos, su jumis susisieksime.

 

Atvykite į žalų administravimo padalinį

Įvykį galite taip pat registruoti atvykę į vieną iš mūsų  žalų administravimo padalinių.

Jų sąrašą ir kontaktus rasite interneto svetainėje https://www.compensa.lt/zalu-administravimas/ ir galėsite pasirinkti jums artimiausią

Jei buvo apgadintas automobilis, informacija apie autoservisus ir jų sąrašas

Jei įvykio metu buvo apgadintas automobilis, informaciją apie autoservisus ir jų sąrašą rasite čia: https://www.compensa.lt/autoservisai/

Kaip sumokėti draudimo įmoką?

Maloniai primename, kad visos iki 2020 m. liepos 1 d. su „Seesam Insurance“ sudarytos draudimo sutartys galioja jose numatytomis sąlygomis. Draudimo liudijime nurodytus draudimo įmokų mokėjimus prašome atlikti sutartyje numatytais terminais ir tvarka

Nuo 2020 m. liepos 1 d.

Draudimo įmokų mokėjimai atliekami į ADB „Compesa Vienna Insurance Group“ atsiskaitomąsias sąskaitas Lietuvos bankuose:

-     LT23 7044 0600 0124 7492, AB SEB bankas, SWIFT – CBVILT2X;

-     LT10 7300 0100 0002 4999, AB „Swedbank“, SWIFT – HABALT22;

-     LT73 2140 0300 0001 3077, AB Luminor Bank, SWIFT - NDEALT2X;

SVARBU! Atkreipiame dėmesį, kad įmokos gavėju nurodoma ADB „Compensa Vienna Insurance Group“, įmonės kodas 304080146, adresas Ukmergės g. 280, LT-06115 Vilnius.

Mokėjimo paskirtis – prašome nurodyti mokėjimo priminimo numerį. Jeigu nesate gavę mokėjimo priminimo, prašome nurodyti draudimo liudijimo numerį.

Dažniausiai užduodami klausimai

Čia rasite atsakymus į dažniausius klausimus, susijusius su bendrovių sujungimu

Lietuvoje Užsienyje
Kodėl buvo nuspręsta sujungti draudimo bendroves „Seesam Insurance Kodėl buvo nuspręsta sujungti draudimo bendroves „Seesam Insurance" ir ADB „Compensa Vienna Insurance Group"?

2020 m. buvo įgyvendinamas strateginis mūsų akcininko – „Vienna Insurance Group“ – sprendimas draudimo bendrovę „Seesam Insurance“ sujungti su draudimo bendrove ADB „Compensa Vienna Insurance Group“. Šis svarbus žingsnis leido sutelkti dviejų draudimo bendrovių sukauptą patirtį, kompetencijas ir gerąsias praktikas bei pasiūlyti dar daugiau reikalingų draudimo sprendimų. Po bendrovių sujungimo tiek privatūs, tiek ir verslo klientai gali rinktis iš platesnio draudimo paslaugų krepšelio. Privatūs klientai be įprastų draudimo paslaugų gali rinktis augintinio ir pirkinio draudimą. Verslo klientams siūlome visapusę tiek įmonės, tiek ir darbuotojų apsaugą.

Kada tiksliai buvo užbaigtas bendrovių sujungimas? Kada tiksliai buvo užbaigtas bendrovių sujungimas?

2020 m. liepos 1 d. Baltijos šalyse veikiančios ne gyvybės draudimo bendrovės „Seesam Insurance“ ir ADB „Compensa Vienna Insurance Group“ užbaigė susijungimą ir tapo viena bendrove. 

Kokie liko prekių ženklai? Kokie liko prekių ženklai?

Nuo 2020 m. liepos 1 d. Lietuvoje bei Latvijoje bendrovė veikia su prekių ženklu ADB „Compensa Vienna Insurance Group“, o Estijoje – su prekių ženklu „Seesam Insurance“.

Sveikatos draudimas, kurį siūlome savo klientams Lietuvoje bei Latvijoje, taip pat yra pažymėtas „Seesam Insurance“ prekių ženklu.

Kaip keitėsi siūlomų draudimo paslaugų spektras po bendrovių sujungimo? Kaip keitėsi siūlomų draudimo paslaugų spektras po bendrovių sujungimo?

Po bendrovių sujungimo tiek privatūs, tiek ir verslo klientai gali rinktis iš platesnio draudimo paslaugų krepšelio. Privatūs klientai be įprastų draudimo paslaugų gali rinktis augintinio ir pirkinio draudimą. Verslo klientams siūlome visapusę tiek įmonės, tiek ir darbuotojų apsaugą.

Kas pasikeitė po bendrovių sujungimo? Kas pasikeitė po bendrovių sujungimo?

Įvykus bendrovių sujungimui, ADB „Compensa Vienna Insurance Group“ perėmė visas „Seesam Insurance“ teises ir pareigas, sutartis su klientais, draudimo porfelius, darbuotojus ir turtą. Su klientais sudarytos sutarys liko galioti tokiomis pačiomis sąlygomis. Kitaip tariant, ADB „Compensa Vienna Insurance Group“ vyko visus „Seesam Insurance“ sutartinius įsipareigojimus juose numatytomis sąlygomis

Kokie privalumai klientams dėl bendrovių sujungimo? Kokie privalumai klientams dėl bendrovių sujungimo?

Šis svarbus sprendimas leido sutelkti dviejų draudimo bendrovių sukauptą patirtį, kompetencijas ir gerąsias praktikas bei pasiūlyti dar daugiau reikalingų draudimo sprendimų. Po bendrovių sujungimo tiek privatūs, tiek ir verslo klientai gali rinktis iš platesnio draudimo paslaugų krepšelio. Privatūs klientai be įprastų draudimo paslaugų gali rinktis augintinio ir pirkinio draudimą. Verslo klientams siūlome visapusę tiek įmonės, tiek ir darbuotojų apsaugą.

Ar bendrovių sujungimas reiškia, kad nebegalioja mano turėta draudimo apsauga? Ar bendrovių sujungimas reiškia, kad nebegalioja mano turėta draudimo apsauga?

ADB „Compensa Vienna Insurance Group“ perėmė visas „Seesam Insurance“ teises ir pareigas, tad visos klientų sudarytos sutartys ir jose įtvirtinti įsipareigojimai yra vykdomi toliau, be pakeitimų.

Ar man reikia perrašyti su „Seesam Insurance“ turėtą sutartį, kad draudimo apsauga galiotų toliau? Ar man reikia perrašyti su „Seesam Insurance“ turėtą sutartį, kad draudimo apsauga galiotų toliau?

Klientams jokių papildomų veiksmų imtis nereikia – ADB „Compensa Vienna Insurance Group“ perėmė visas „Seesam Insurance“ teises ir pareigas. Visos klientų sudarytos sutartys ir jose įtvirtinti įsipareigojimai yra vykdomi toliau be pakeitimų.

Ar po bendroves sujungimo keitėsi mano turėtų sutarčių sąlygos? Ar po bendroves sujungimo keitėsi mano turėtų sutarčių sąlygos?

ADB „Compensa Vienna Insurance Group“ perėmė visas „Seesam Insurance“ teises ir pareigas, tad visos klientų sudarytos sutartys ir jose įtvirtinti įsipareigojimai yra vykdomi toliau be pakeitimų.

Kur man kreiptis dėl žalos atlyginimo? Ar vis dar į „Seesam Insurance“, ar jau galiu kreiptis į ADB „Compensa Vienna Insurance Group“? Kur man kreiptis dėl žalos atlyginimo? Ar vis dar į „Seesam Insurance“, ar jau galiu kreiptis į ADB „Compensa Vienna Insurance Group“?

Iki 2020 m. liepos 1 d., iki kol buvo užbaigtas sujungimo procesas, draudimo bendrovė „Seesam Insurance“ veiklą tęsė savarankiškai – aptarnavo klientus pagal galiojančias draudimo sutartis ir taisykles. Užregistruoti žalas buvo galima savitarnos portale https://esales.seesam.lt/registracija/, telefonu 8 700 77 777, internetu https://www.seesam.lt/ arba elektroniniu paštu seesam@seesam.lt.

Nuo 2020 m liepos 1 d., sujungus bendroves, „Seesam Insurance“ klientus pagal galiojančias draudimo sutartis ir taisykles aptarnauja ADB „Compensa Vienna Insurance Group“. Užregistruoti žalas klientai gali atnaujintoje savitarnos svetainėje, telefonu 19111, interneto svetainėje https://www.compensa.lt/atsitikus-ivykiui/, elektroniniu paštu zalos@compensa.lt arba atvykus į žalos registravimo padalinius https://www.compensa.lt/zalu-administravimas/

Ar po bendrovių sujungimo keitėsi žalų administravimo procesas? Ar po bendrovių sujungimo keitėsi žalų administravimo procesas?

ADB „Compensa Vienna Insurance Group“ perėmė visas „Seesam Insurance“ teises ir pareigas, tad sutarčių sąlygos ir įsipareigojimai nesikeitė, įskaitant ir žalų administravimo procesą. Nuo 2020 m. liepos 1 d. keitėsi tik kontaktai, kuriais reikia užregistruoti žalas. Klientai gali užregistruoti žalas atnaujintoje savitarnos svetainėje, telefonu 19111, interneto svetainėje https://www.compensa.lt/atsitikus-ivykiui/, elektroniniu paštu zalos@compensa.lt arba atvykus į žalos registravimo padalinius https://www.compensa.lt/zalu-administravimas/

Kur turėčiau kreiptis, jei noriu pratęsti su „Seesam Insurance“ turėtą draudimo sutartį? Kur turėčiau kreiptis, jei noriu pratęsti su „Seesam Insurance“ turėtą draudimo sutartį?

Iki 2020 m. liepos 1 d., iki kol buvo užbaigtas sujungimo procesas, draudimo bendrovė „Seesam Insurance“ veiklą tęsė savarankiškai – aptarnavo klientus pagal galiojančias draudimo sutartis ir taisykles. Susisiekti su bendrovės specialistais, pasirašyti arba pratęsti sutartis, buvo galima įprastais kontaktais: telefonu 8 700 77 777, savitarnos portale https://esales.seesam.lt/registracija/, interneto svetainėje https://esales.seesam.lt/esales/, atvykus į klientų aptarnavimo centrus https://www.seesam.lt/kontaktai/klientu-aptarnavimo-tinklas/ arba elektroniniu paštu seesam@seesam.lt.

Nuo 2020 m. liepos 1 d., sujungus bendroves, „Seesam Insurance“ klientus pagal galiojančias draudimo sutartis ir taisykles aptarnauja ADB „Compensa Vienna Insurance Group“. Pasirašyti arba pratęsti sutartis galima šiais kontaktais: telefonu 19111, interneto svetainėje https://www.compensa.lt/produktai/ arba atvykus į artimiausią klientų aptarnavimo skyrių. Privačius klientus aptarnaujančių atstovybių sąrašą ir kontaktus galima rasti čia: https://www.compensa.lt/susisiekite-privatiems/, o verslo klientus – čia: https://www.compensa.lt/kontaktai-verslui/

Buvau/esu „Seesam Insurance“ klientas. Į kurią bendrovę turėčiau kreiptis dabar, jei noriu apsidrausti? Buvau/esu „Seesam Insurance“ klientas. Į kurią bendrovę turėčiau kreiptis dabar, jei noriu apsidrausti?

Iki 2020 m. liepos 1 d., iki kol buvo užbaigtas sujungimo procesas, draudimo bendrovė „Seesam Insurance“ veiklą tęsė savarankiškai – aptarnavo klientus pagal galiojančias draudimo sutartis ir taisykles. Susisiekti su bendrovės specialistais, pasirašyti arba pratęsti sutartis, buvo galima įprastais kontaktais: telefonu 8 700 77 777, savitarnos portale https://esales.seesam.lt/registracija/, interneto svetainėje https://esales.seesam.lt/esales/, atvykus į klientų aptarnavimo centrus https://www.seesam.lt/kontaktai/klientu-aptarnavimo-tinklas/ arba elektroniniu paštu seesam@seesam.lt.

Nuo liepos 1 d., sujungus bendroves, „Seesam Insurance“ klientus pagal galiojančias draudimo sutartis ir taisykles aptarnauja ADB „Compensa Vienna Insurance Group“. Pasirašyti arba pratęsti sutartis galima šiais kontaktais: telefonu 19111, interneto svetainėje https://www.compensa.lt/produktai/ arba atvykus į artimiausią klientų aptarnavimo skyrių. Privačius klientus aptarnaujančių atstovybių sąrašą ir kontaktus galima rasti čia:https://www.compensa.lt/susisiekite-privatiems/, o verslo klientus – čia: https://www.compensa.lt/kontaktai-verslui/

Turėjau savo draudimo konsultantą „Seesam Insurance“. Ar tai reiškia, kad jo nebeturėsiu? Turėjau savo draudimo konsultantą „Seesam Insurance“. Ar tai reiškia, kad jo nebeturėsiu?

Įvykus bendrovių sujungimui, ADB „Compensa Vienna Insurance Group“ perėmė visas „Seesam Insurance“ teises ir pareigas, sutartis su klientais, draudimo porfelius, darbuotojus ir turtą. Nuo 2020 m. liepos 1 d. klientai gali pasirinkti patogiausią jiems būdą bendrauti su ADB „Compensa Vienna Insurance Group“ – telefonu 19111, savitarnos priemonėmis internetu arba atvykus į klientų aptarnavimo skyrių.
Privačius klientus aptarnaujančių atstovybių sąrašą ir kontaktus galima rasti čia:https://www.compensa.lt/susisiekite-privatiems/, o verslo klientus – čia: https://www.compensa.lt/kontaktai-verslui/

Ar vis dar galiu lankytis man patogiausiame „Seesam Insurance“ klientų aptarnavimo skyriuje ir ten gauti reikalingas paslaugas? Ar vis dar galiu lankytis man patogiausiame „Seesam Insurance“ klientų aptarnavimo skyriuje ir ten gauti reikalingas paslaugas?

Nuo liepos 1 d., sujungus bendroves, „Seesam Insurance“ klientus pagal galiojančias draudimo sutartis ir taisykles toliau aptarnaus ADB „Compensa Vienna Insurance Group“. Pasirašyti arba pratęsti sutartis galima šiais kontaktais: telefonu 19111, interneto svetainėje https://www.compensa.lt/produktai/ arba atvykus į artimiausią klientų aptarnavimo skyrių. Privačius klientus aptarnaujančių atstovybių sąrašą ir kontaktus galima rasti čia:https://www.compensa.lt/susisiekite-privatiems/, o verslo klientus – čia: https://www.compensa.lt/kontaktai-verslui/

Užregistruoti žalas klientai galės atnaujintoje savitarnos svetainėje, telefonu 19111, interneto svetainėje https://www.compensa.lt/atsitikus-ivykiui/, elektroniniu paštu zalos@compensa.lt arba atvykus į žalos registracijos padalinius https://www.compensa.lt/zalu-administravimas/


Turite papildomų klausimų?
Susisiekime

„Seesam Insurance“ draudimo taisyklės

Norime priminti, kad visos iki liepos 1 d. „Seesam Insurance“ vardu sudarytos sutartys galioja jose nustatyta tvarka ir terminais. Visas iki liepos 1d. galiojusias draudimo taisykles pateikiame privatiems ir verslo klientams
Pasirinkite patogiausią draudimo įsigijimo būdą

Pirkite
internetu

Vienas numeris
visiems klausimams

Išsiųskite užklausą -
susisieksime

Klientų
aptarnavimo padaliniai