|
|
|
Kodėl buvo nuspręsta sujungti draudimo bendroves „Seesam Insurance" ir ADB „Compensa Vienna Insurance Group"?
2020 m. buvo įgyvendinamas strateginis mūsų akcininko – „Vienna Insurance Group“ – sprendimas draudimo bendrovę „Seesam Insurance“ sujungti su draudimo bendrove ADB „Compensa Vienna Insurance Group“. Šis svarbus žingsnis leido sutelkti dviejų draudimo bendrovių sukauptą patirtį, kompetencijas ir gerąsias praktikas bei pasiūlyti dar daugiau reikalingų draudimo sprendimų. Po bendrovių sujungimo tiek privatūs, tiek ir verslo klientai gali rinktis iš platesnio draudimo paslaugų krepšelio. Privatūs klientai be įprastų draudimo paslaugų gali rinktis augintinio ir pirkinio draudimą. Verslo klientams siūlome visapusę tiek įmonės, tiek ir darbuotojų apsaugą.
|
|
|
|
|
|
Kada tiksliai buvo užbaigtas bendrovių sujungimas?
2020 m. liepos 1 d. Baltijos šalyse veikiančios ne gyvybės draudimo bendrovės „Seesam Insurance“ ir ADB „Compensa Vienna Insurance Group“ užbaigė susijungimą ir tapo viena bendrove.
|
|
|
|
|
|
Kokie liko prekių ženklai?
Nuo 2020 m. liepos 1 d. Lietuvoje bei Latvijoje bendrovė veikia su prekių ženklu ADB „Compensa Vienna Insurance Group“, o Estijoje – su prekių ženklu „Seesam Insurance“.
Sveikatos draudimas, kurį siūlome savo klientams Lietuvoje bei Latvijoje, taip pat yra pažymėtas „Seesam Insurance“ prekių ženklu.
|
|
|
|
|
|
Kaip keitėsi siūlomų draudimo paslaugų spektras po bendrovių sujungimo?
Po bendrovių sujungimo tiek privatūs, tiek ir verslo klientai gali rinktis iš platesnio draudimo paslaugų krepšelio. Privatūs klientai be įprastų draudimo paslaugų gali rinktis augintinio ir pirkinio draudimą. Verslo klientams siūlome visapusę tiek įmonės, tiek ir darbuotojų apsaugą.
|
|
|
|
|
|
Kas pasikeitė po bendrovių sujungimo?
Įvykus bendrovių sujungimui, ADB „Compensa Vienna Insurance Group“ perėmė visas „Seesam Insurance“ teises ir pareigas, sutartis su klientais, draudimo porfelius, darbuotojus ir turtą. Su klientais sudarytos sutarys liko galioti tokiomis pačiomis sąlygomis. Kitaip tariant, ADB „Compensa Vienna Insurance Group“ vyko visus „Seesam Insurance“ sutartinius įsipareigojimus juose numatytomis sąlygomis
|
|
|
|
|
|
Kokie privalumai klientams dėl bendrovių sujungimo?
Šis svarbus sprendimas leido sutelkti dviejų draudimo bendrovių sukauptą patirtį, kompetencijas ir gerąsias praktikas bei pasiūlyti dar daugiau reikalingų draudimo sprendimų. Po bendrovių sujungimo tiek privatūs, tiek ir verslo klientai gali rinktis iš platesnio draudimo paslaugų krepšelio. Privatūs klientai be įprastų draudimo paslaugų gali rinktis augintinio ir pirkinio draudimą. Verslo klientams siūlome visapusę tiek įmonės, tiek ir darbuotojų apsaugą.
|
|
|
|
|
|
Ar bendrovių sujungimas reiškia, kad nebegalioja mano turėta draudimo apsauga?
ADB „Compensa Vienna Insurance Group“ perėmė visas „Seesam Insurance“ teises ir pareigas, tad visos klientų sudarytos sutartys ir jose įtvirtinti įsipareigojimai yra vykdomi toliau, be pakeitimų.
|
|
|
|
|
|
Ar man reikia perrašyti su „Seesam Insurance“ turėtą sutartį, kad draudimo apsauga galiotų toliau?
Klientams jokių papildomų veiksmų imtis nereikia – ADB „Compensa Vienna Insurance Group“ perėmė visas „Seesam Insurance“ teises ir pareigas. Visos klientų sudarytos sutartys ir jose įtvirtinti įsipareigojimai yra vykdomi toliau be pakeitimų.
|
|
|
|
|
|
Ar po bendroves sujungimo keitėsi mano turėtų sutarčių sąlygos?
ADB „Compensa Vienna Insurance Group“ perėmė visas „Seesam Insurance“ teises ir pareigas, tad visos klientų sudarytos sutartys ir jose įtvirtinti įsipareigojimai yra vykdomi toliau be pakeitimų.
|
|
|
|
|
|
Kur man kreiptis dėl žalos atlyginimo? Ar vis dar į „Seesam Insurance“, ar jau galiu kreiptis į ADB „Compensa Vienna Insurance Group“?
Iki 2020 m. liepos 1 d., iki kol buvo užbaigtas sujungimo procesas, draudimo bendrovė „Seesam Insurance“ veiklą tęsė savarankiškai – aptarnavo klientus pagal galiojančias draudimo sutartis ir taisykles. Užregistruoti žalas buvo galima savitarnos portale https://esales.seesam.lt/registracija/, telefonu 8 700 77 777, internetu https://www.seesam.lt/ arba elektroniniu paštu seesam@seesam.lt.
Nuo 2020 m liepos 1 d., sujungus bendroves, „Seesam Insurance“ klientus pagal galiojančias draudimo sutartis ir taisykles aptarnauja ADB „Compensa Vienna Insurance Group“. Užregistruoti žalas klientai gali atnaujintoje savitarnos svetainėje, telefonu 19111, interneto svetainėje https://www.compensa.lt/atsitikus-ivykiui/, elektroniniu paštu zalos@compensa.lt arba atvykus į žalos registravimo padalinius https://www.compensa.lt/zalu-administravimas/
|
|
|
|
|
|
Ar po bendrovių sujungimo keitėsi žalų administravimo procesas?
ADB „Compensa Vienna Insurance Group“ perėmė visas „Seesam Insurance“ teises ir pareigas, tad sutarčių sąlygos ir įsipareigojimai nesikeitė, įskaitant ir žalų administravimo procesą. Nuo 2020 m. liepos 1 d. keitėsi tik kontaktai, kuriais reikia užregistruoti žalas. Klientai gali užregistruoti žalas atnaujintoje savitarnos svetainėje, telefonu 19111, interneto svetainėje https://www.compensa.lt/atsitikus-ivykiui/, elektroniniu paštu zalos@compensa.lt arba atvykus į žalos registravimo padalinius https://www.compensa.lt/zalu-administravimas/
|
|
|
|
|
|
Kur turėčiau kreiptis, jei noriu pratęsti su „Seesam Insurance“ turėtą draudimo sutartį?
Iki 2020 m. liepos 1 d., iki kol buvo užbaigtas sujungimo procesas, draudimo bendrovė „Seesam Insurance“ veiklą tęsė savarankiškai – aptarnavo klientus pagal galiojančias draudimo sutartis ir taisykles. Susisiekti su bendrovės specialistais, pasirašyti arba pratęsti sutartis, buvo galima įprastais kontaktais: telefonu 8 700 77 777, savitarnos portale https://esales.seesam.lt/registracija/, interneto svetainėje https://esales.seesam.lt/esales/, atvykus į klientų aptarnavimo centrus https://www.seesam.lt/kontaktai/klientu-aptarnavimo-tinklas/ arba elektroniniu paštu seesam@seesam.lt.
Nuo 2020 m. liepos 1 d., sujungus bendroves, „Seesam Insurance“ klientus pagal galiojančias draudimo sutartis ir taisykles aptarnauja ADB „Compensa Vienna Insurance Group“. Pasirašyti arba pratęsti sutartis galima šiais kontaktais: telefonu 19111, interneto svetainėje https://www.compensa.lt/produktai/ arba atvykus į artimiausią klientų aptarnavimo skyrių. Privačius klientus aptarnaujančių atstovybių sąrašą ir kontaktus galima rasti čia: https://www.compensa.lt/susisiekite-privatiems/, o verslo klientus – čia: https://www.compensa.lt/kontaktai-verslui/
|
|
|
|
|
|
Buvau/esu „Seesam Insurance“ klientas. Į kurią bendrovę turėčiau kreiptis dabar, jei noriu apsidrausti?
Iki 2020 m. liepos 1 d., iki kol buvo užbaigtas sujungimo procesas, draudimo bendrovė „Seesam Insurance“ veiklą tęsė savarankiškai – aptarnavo klientus pagal galiojančias draudimo sutartis ir taisykles. Susisiekti su bendrovės specialistais, pasirašyti arba pratęsti sutartis, buvo galima įprastais kontaktais: telefonu 8 700 77 777, savitarnos portale https://esales.seesam.lt/registracija/, interneto svetainėje https://esales.seesam.lt/esales/, atvykus į klientų aptarnavimo centrus https://www.seesam.lt/kontaktai/klientu-aptarnavimo-tinklas/ arba elektroniniu paštu seesam@seesam.lt.
Nuo liepos 1 d., sujungus bendroves, „Seesam Insurance“ klientus pagal galiojančias draudimo sutartis ir taisykles aptarnauja ADB „Compensa Vienna Insurance Group“. Pasirašyti arba pratęsti sutartis galima šiais kontaktais: telefonu 19111, interneto svetainėje https://www.compensa.lt/produktai/ arba atvykus į artimiausią klientų aptarnavimo skyrių. Privačius klientus aptarnaujančių atstovybių sąrašą ir kontaktus galima rasti čia:https://www.compensa.lt/susisiekite-privatiems/, o verslo klientus – čia: https://www.compensa.lt/kontaktai-verslui/
|
|
|
|
|
|
Turėjau savo draudimo konsultantą „Seesam Insurance“. Ar tai reiškia, kad jo nebeturėsiu?
Įvykus bendrovių sujungimui, ADB „Compensa Vienna Insurance Group“ perėmė visas „Seesam Insurance“ teises ir pareigas, sutartis su klientais, draudimo porfelius, darbuotojus ir turtą. Nuo 2020 m. liepos 1 d. klientai gali pasirinkti patogiausią jiems būdą bendrauti su ADB „Compensa Vienna Insurance Group“ – telefonu 19111, savitarnos priemonėmis internetu arba atvykus į klientų aptarnavimo skyrių. Privačius klientus aptarnaujančių atstovybių sąrašą ir kontaktus galima rasti čia:https://www.compensa.lt/susisiekite-privatiems/, o verslo klientus – čia: https://www.compensa.lt/kontaktai-verslui/
|
|
|
|
|
|
Ar vis dar galiu lankytis man patogiausiame „Seesam Insurance“ klientų aptarnavimo skyriuje ir ten gauti reikalingas paslaugas?
Nuo liepos 1 d., sujungus bendroves, „Seesam Insurance“ klientus pagal galiojančias draudimo sutartis ir taisykles toliau aptarnaus ADB „Compensa Vienna Insurance Group“. Pasirašyti arba pratęsti sutartis galima šiais kontaktais: telefonu 19111, interneto svetainėje https://www.compensa.lt/produktai/ arba atvykus į artimiausią klientų aptarnavimo skyrių. Privačius klientus aptarnaujančių atstovybių sąrašą ir kontaktus galima rasti čia:https://www.compensa.lt/susisiekite-privatiems/, o verslo klientus – čia: https://www.compensa.lt/kontaktai-verslui/
Užregistruoti žalas klientai galės atnaujintoje savitarnos svetainėje, telefonu 19111, interneto svetainėje https://www.compensa.lt/atsitikus-ivykiui/, elektroniniu paštu zalos@compensa.lt arba atvykus į žalos registracijos padalinius https://www.compensa.lt/zalu-administravimas/
|
|
|