Gerbiamas kliente,
Informuojame, Jūsų draudimo sutartyje yra praleistų mokėjimų. Jūsų el. bankininkystėje šį mėnesį patalpintos dvi e. sąskaitos – viena už einamąjį mėnesį ir antra už praleistą mėnesį. Papildomos e. sąskaitos pateikiamos tol, kol padengiami visi pradelsti mokėjimai.
Jei esate sudaręs automatinio apmokėjimo sutartį, svarbu patikrinti:
- Ar Jūsų automatinio apmokėjimo sutartis galioja?
- Ar yra numatytas pakankamas maksimaliai per vieną mėnesį nuskaitomos sumos limitas. Jis turėtų būti ne mažesnis nei dviejų periodinių įmokų dydžio;
- Ar numatytą nuskaitymo dieną Jūsų banko sąskaitos likutis yra pakankamas.
Jei automatinio apmokėjimo sutartis nėra sudaryta:
- Gautą e. sąskaitą (sąskaitas) atitinkamai reikės patvirtinti ir apmokėti.
- Norint, kad įmokos būtų nuskaičiuojamos automatiškai, rekomenduojame sudaryti automatinio apmokėjimo sutartį.
Daugiau informacijos apie e. sąskaitas ir automatinio apmokėjimo sutartis:
• SEB – e. sąskaitos užsakymo informacija
• SWEDBANK – e. sąskaitos užsakymo informacija
• LUMINOR – e. sąskaitos užsakymo informacija
• URBO – e. sąskaitos užsakymo informacija
• CITADELE – e. sąskaitos užsakymo informacija
• ARTEA – e. sąskaitos užsakymo informacija
Taip pat informuojame, kad banke e. sąskaitos klientams yra patalpinamos kiekvieno mėnesio 6 - 8 dienomis.
Visą informaciją apie savo sutartį Jūs galite matyti prisijungus prie „E-life“ savitarnos sistemos. Ten rasite informaciją apie sumokėtas įmokas ir kitą informaciją apie Jūsų draudimo sutartį.