Atgal

Papildoma e. sąskaita

Gerbiamas kliente, 

Informuojame, Jūsų draudimo sutartyje yra praleistų mokėjimų. Jūsų el. bankininkystėje šį mėnesį patalpintos dvi e. sąskaitos – viena už einamąjį mėnesį ir antra už praleistą mėnesį. Papildomos e. sąskaitos pateikiamos tol, kol padengiami visi pradelsti mokėjimai.

Jei esate sudaręs automatinio apmokėjimo sutartį, svarbu patikrinti:

  • Ar Jūsų automatinio apmokėjimo sutartis galioja?
  • Ar yra numatytas pakankamas maksimaliai per vieną mėnesį nuskaitomos sumos limitas. Jis turėtų būti ne mažesnis nei dviejų periodinių įmokų dydžio;
  • Ar numatytą nuskaitymo dieną Jūsų banko sąskaitos likutis yra pakankamas. 

Jei automatinio apmokėjimo sutartis nėra sudaryta:

  • Gautą e. sąskaitą (sąskaitas) atitinkamai reikės patvirtinti ir apmokėti.
  • Norint, kad įmokos būtų nuskaičiuojamos automatiškai, rekomenduojame sudaryti automatinio apmokėjimo sutartį.

Daugiau informacijos apie e. sąskaitas ir automatinio apmokėjimo sutartis:

•    SEB – e. sąskaitos užsakymo informacija 
•    SWEDBANK – e. sąskaitos užsakymo informacija 
•    LUMINOR – e. sąskaitos užsakymo informacija 
•    URBO – e. sąskaitos užsakymo informacija 
•    CITADELE – e. sąskaitos užsakymo informacija 
•    ARTEA – e. sąskaitos užsakymo informacija 

Taip pat informuojame, kad banke e. sąskaitos klientams yra patalpinamos kiekvieno mėnesio 6 - 8 dienomis.

Visą informaciją apie savo sutartį Jūs galite matyti prisijungus prie „E-life“ savitarnos sistemos. Ten rasite informaciją apie sumokėtas įmokas ir kitą informaciją apie Jūsų draudimo sutartį. 

Pasirinkite patogiausią draudimo įsigijimo būdą

Vienas numeris
visiems klausimams

Išsiųskite užklausą -
susisieksime

Klientų
aptarnavimo padaliniai