• Titulinis
  • PRIVATIEMS
  • „Compensa Life Vienna Insurance Group SE“ Lietuvos filialo draudimo išmokų mokėjimo tvarka
Atgal

„Compensa Life Vienna Insurance Group SE“ Lietuvos filialo draudimo išmokų mokėjimo tvarka

„Compensa Life Vienna Insurance Group SE“ Lietuvos filialo draudimo išmokų mokėjimo tvarka


Ką daryti norint gauti draudimo išmoką?

Du pagrindiniai veiksmai, kuriuos reikia atlikti norint gauti draudimo išmoką atsitikus draudžiamajam įvykiui pagal turimą gyvybės draudimo sutartį ar kompensuoti patirtas sveikatos draudimo išlaidas pagal darbuotojų sveikatos draudimo sutartį:

  • pranešti apie draudžiamąjį įvykį užpildant reikiamus prašymus,
  • pateikti reikiamus dokumentus.

Kaip pranešti apie draudžiamąjį įvykį?

Gyvybės draudimo klientams

Pranešti apie draudžiamąjį įvykį rekomenduojame elektroninėje savitarnos sistemoje E-life, kurioje patogiai ir bet kuriuo paros metu galite užpildyti ir atsiųsti reikiamus prašymus draudimo išmokai gauti bei pridėti reikiamus dokumentus.

Pranešti apie draudžiamąjį įvykį galite ir elektroniniu paštu info@compensalife.lt, paskambinus trumpuoju numeriu 19111 ar užsukus į Jums patogų „Compensa Life“ biurą. 

Sveikatos draudimo klientams

Trys patogiausi būdai pateikti prašymą dėl išlaidų kompensavimo yra: 

  • „Compensa Life Lithuania" mobilioji programėlė
    Išsamią informaciją apie programėlės privalumus, kaip ją atsisiųsti ir naudotis pateikiame čia. Ja gali naudotis apdraustieji, turintys Smart ID, mobilų parašą, taip pat „Swedbank“, „SEB“ ir „Luminor“ bankų klientai, turintys kitas prisijungimo priemones. Pateikę prašymą per mobiliąją programėlę, joje galėsite stebėti jūsų pateiktų prašymų vykdymo statusą.
  • Elektroninio prašymo forma elektroninėje savitarnos sistemoje „E-health“
    „Swedbank“, „SEB“ ir „Luminor“ bankų klientai prašymą gali pateikti naudodamiesi prisijungimu per elektroninės bankininkystės sistemą. Mobiliojo ryšio operatorių klientai prašymą pateikti gali prisijungę su savo mobiliuoju parašu. Pasirinkę  prisijungimo būdą turėsite galimybę greičiau ir patogiau pateikti prašymą sveikatos draudimo išmokai gauti. Prisijungus prie  sistemos, formos laukai apie apdraustąjį asmenį užsipildys automatiškai. Jei prašymą pildote ne pirmą kartą, Jums nereikės jų pildyti rankiniu būdu. Sistema automatiškai suskaičiuos ir bendrą pateikiamų čekių sumą. Pateikę prašymą, nurodytu el. paštu gausite patvirtinimą apie pateikto prašymo įregistravimą sistemoje.
     
  • Prašymo pateikimas neprisijungiant per el. bankininkystės sistemą
    Kitų bankų klientai ir klientai, negalintys pateikti prašymo per elektroninės bankininkystės sistemą, galės pateikti prašymą neprisijungiant per el. bankininkystės sistemą. Norint prašymą pateikti šiuo būdu Jums reikės suvesti apdraustojo asmens kodą bei kortelės numerį.

Kokius dokumentus turiu pateikti, kad gaučiau draudimo išmoką?

Gyvybės draudimo klientams

Apdraustojo mirties ar apdraustojo mirties dėl nelaimingo atsitikimo atveju:

Naudos gavėjas mirties atveju, draudėjas arba jų teisių ir pareigų perėmėjai nedelsiant ir ne vėliau kaip per 30 dienų privalo informuoti draudiką apie apdraustojo mirtį ir pristatyti toliau išvardintus dokumentus:

  • apdraustojo mirties liudijimo kopiją, patvirtintą notaro arba draudiko įgalioto asmens;
  • naudos gavėjų apdraustojo mirties atveju ar kito asmens, turinčio teisę į draudimo išmoką, asmens tapatybę / identifikavimą ir / ar įgalinimus patvirtinančius dokumentus (pateikiama kopija bei originalai identifikavimui);
  • prašymą draudimo išmokai;
  • draudikui pareikalavus, kitus papildomus dokumentus ar informaciją, reikalingą draudiminio įvykio tyrimui ar patvirtinančius teisę į draudimo išmoką

Apdraustojo traumos dėl nelaimingo atsitikimo atveju:

Apie apdraustojo kūno sužalojimą dėl nelaimingo atsitikimo draudiką reikia informuoti nedelsiant ir ne vėliau kaip per 30 dienų nuo draudiminio įvykio. Kreipiantis dėl draudimo išmokos reikia pateikti tokius dokumentus:

  • dokumentus iš sveikatos priežiūros įstaigos su išsamiu patirto sužalojimo, jo sunkumo, gydymo ir pasekmių aprašymu;
  • asmens, turinčio teisę į Draudimo išmoką, asmens tapatybę patvirtinančius dokumentus (pateikiama kopija bei originalai identifikavimui);
  • prašymą draudimo išmokai gauti;
  • draudikui pareikalavus, kitus papildomus dokumentus ar informaciją, reikalingą draudiminio įvykio tyrimui ar patvirtinančius teisę į draudimo išmoką.

Apdraustojo kritinių ligų diagnozavimo atveju:

Adraustasis, draudėjas arba apdraustojo įgalioti asmenys privalo ne vėliau kaip per 30 dienų informuoti draudiką apie kritinės ligos diagnozavimą apdraustajam ir pateikti toliau išvardintu dokumentus:

  • dokumentus iš sveikatos priežiūros įstaigos su patvirtinta diagnoze, anamnezės, tyrimų ir paskirto gydymo aprašymu, iš kurių būtų galima nustatyti ar diagnozė tiksliai atitinka papildomų kritinių ligų draudimo taisyklių priede Nr. 1 nurodytus kritinių ligų kriterijus;
  • asmens, turinčio teisę į Draudimo išmoką, asmens tapatybę patvirtinančius dokumentus (pateikiama kopija bei originalai identifikavimui);
  • prašymą draudimo išmokai gauti;
  • draudikui pareikalavus, kitus papildomus dokumentus ar informaciją, reikalingą draudiminio įvykio tyrimui ar patvirtinančius teisę į draudimo išmoką.

Išsamią informaciją apie draudimo išmokas gyvybės draudimo klientams rasite čia.

Sveikatos draudimo klientams

Pateikti prašymą kompensuoti sveikatos draudimo išlaidas gali tik Apdraustasis, kuriam buvo suteiktos Sveikatos priežiūros paslaugos. Kokius dokumentus būtina pateikti kartu su prašymu dėl išlaidų kompensavimo rasite šioje atmintinėje:  


Per kiek laiko išmokama draudimo išmoka?

Gyvybės draudimo klientams

Draudimo išmoka sumokama ne vėliau kaip per 30 dienų nuo tos dienos, kai gaunama visa informacija, reikšminga nustatant draudiminio įvykio faktą ir jo aplinkybes, tačiau stengiamės išmokėti per kiek įmanoma trumpiausią terminą.

Sveikatos draudimo klientams

Sveikatos draudimo išlaidas stengiamės išmokėti per kiek įmanoma trumpiausią terminą. Išmoka mokama ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų (nebent sutartyje nurodyta kitaip), nuo tos dienos, kai gausime visus reikiamus dokumentus ir informaciją, reikšmingą nustatant draudžiamojo įvykio faktą, aplinkybes ir pasekmes bei draudimo išmokos dydį.


Kur pervedama draudimo išmoka?

Gyvybės draudimo klientams

Draudimo išmoka pagal gyvybės draudimo sutartį pervedama į Prašyme draudimo išmokai gauti nurodytą apdraustojo / naudos gavėjo asmeninę banko sąskaitą.

Sveikatos draudimo klientams

Draudimo išmoka pervedama į asmens, turinčio teisę ją gauti, Prašyme sveikatos draudimo išmokai gauti nurodytą apdraustojo asmeninę  banko sąskaitą.

 

Pasirinkite patogiausią draudimo įsigijimo būdą

Pirkite
internetu

Vienas numeris
visiems klausimams

Išsiųskite užklausą -
susisieksime

Klientų
aptarnavimo padaliniai