Šioje jums skirtoje skiltyje rasite išsamią informaciją ką daryti norint pateikti prašymą sveikatos draudimo išlaidų kompensacijai gauti ir kitą aktualią informaciją, susijusią su darbuotojų sveikatos draudimo paslauga.
Trys patogiausi būdai pateikti prašymą dėl išlaidų kompensavimo yra:
„Compensa Life Lithuania“ mobilioji programėlė Išsamią informaciją apie programėlės privalumus, kaip ją atsisiųsti ir naudotis pateikiame čia. Ja gali naudotis apdraustieji, turintys Smart ID, mobilų parašą, taip pat „Swedbank“, „SEB“ ir „Luminor“ bankų klientai, turintys kitas prisijungimo priemones. Pateikę prašymą per mobiliąją programėlę, joje galėsite stebėti jūsų pateiktų prašymų vykdymo statusą.
Elektroninio prašymo forma elektroninėje savitarnos sistemoje E-health „Swedbank“, „SEB“ ir „Luminor“ bankų klientai prašymą gali pateikti naudodamiesi prisijungimu per elektroninės bankininkystės sistemą. Mobiliojo ryšio operatorių klientai prašymą pateikti gali prisijungę su savo mobiliuoju parašu. Pasirinkę prisijungimo būdą turėsite galimybę greičiau ir patogiau pateikti prašymą sveikatos draudimo išmokai gauti. Prisijungus prie sistemos, formos laukai apie apdraustąjį asmenį užsipildys automatiškai, Jums nereikės jų pildyti rankiniu būdu. Sistema automatiškai suskaičiuos ir bendrą pateikiamų čekių sumą. Pateikę prašymą, nurodytu el. paštu gausite patvirtinimą apie pateikto prašymo įregistravimą sistemoje.
Prašymo pateikimas neprisijungiant per el. bankininkystės sistemą Kitų bankų klientai ir klientai, negalintys pateikti prašymo per elektroninės bankininkystės sistemą, galės pateikti prašymą neprisijungiant per el. bankininkystės sistemą. Norint prašymą pateikti šiuo būdu Jums reikės suvesti apdraustojo asmens kodą bei kortelės numerį.
Užpildykite žemiau pateiktą užklausos formą ir mes su Jumis susisieksime artimiausiu metu
Skundas
Pranešimo pateikimas
Rašykite mums!
Užpildykite žemiau pateiktą užklausos formą ir mes su Jumis susisieksime artimiausiu metu
Registruotis konsultacijai
Register for a consultation / Зарегистрироваться на консультацию
Paslauga prieinama tik SEESAM sveikatos draudimo klientams, kurie yra pasirinkę sveikatos draudimo programą „Ambulatorinis gydymas“.
Jei registruojamasi nuotolinei šeimos gydytojos konsultacijai nuo 17 val., konsultacija bus teikiama kitą dieną, laiko intervale, kurį pasirinkote registravimosi formoje (jei tai nėra savaitgalio diena).
SVARBU! Konsultacijos neteikiamos savaitgaliais ir švenčių dienomis.
The service is available only to SEESAM health insurance clients who have chosen the health insurance program "OUTPATIENT TREATMENT" If you register for a remote family doctor consultation after 5 p.m., the consultation will be provided the next day, in the time slot you selected in the registration form (if it is not a weekend day). IMPORTANT! Consultations are not provided on weekends and festive days.
Услуга доступна только клиентам медицинского страхования SEESAM, которые выбрали программу медицинского страхования «Амбулаторное лечение» Если осуществляется регистрация на дистанционную консультацию у семейного врача с 17:00 час., консультация будет предоставлена на следующий день, во временной отрезок, который вы выбрали в форме регистрации (если это – не выходной день). ВАЖНО! Консультации не предоставляются в выходные и праздничные дни.