Jeigu mūsų atsakymas į skundą Jūsų netenkina, per vienerius metus nuo skundo pateikimo „Compensa Life“, Jūs turite teisę kreiptis su skundu į finansų rinkos dalyvių priežiūros instituciją - Lietuvos banką adresu Totorių g. 4, 01121 Vilnius arba el. būdu www.lb.lt
Veiksmai, kurių turite imtis, siekdami išspręsti kilusį nesutarimą:
1 žingsnis. Prieš kreipdamasis į Lietuvos banką, turite raštu kreiptis į mus ne vėliau kaip per 3 mėnesius, nuo tos dienos, kai sužinote apie savo teisių pažeidimą. Atsakymą Jums pateiksime per 15 darbo dienų (arba iki 35 darbo dienų pratęstą terminą).
2 žingsnis. Jei mūsų atsakymas Jūsų netenkina arba per numatytą terminą atsakymo negavote, turite teisę per vienerius metus po kreipimosi į mus dėl ginčo nagrinėjimo kreiptis į Lietuvos banką.
3 žingsnis. Lietuvos bankas per 90 dienų priima vieną iš rekomendacinių sprendimų: Jūsų reikalavimą patenkinti, patenkinti iš dalies arba atmesti. Net ir Lietuvos bankui priėmus sprendimą, ginčo šalys išsaugo teisę kreiptis į teismą.
Informaciją apie vartotojų ir finansų rinkos dalyvių ginčų nagrinėjimo tvarką Lietuvos Banke rasite čia.