Šiandien daugumą paslaugų galime suteikti nuotoliniu būdu, tačiau kontaktinis aptarnavimas išlieka itin svarbus. Gyvai bendraujant galima išsamiau įsigilinti į konkrečią situaciją, patarti, pasiūlyti geriausius sprendimus, paaiškinti visas detales.
Mus pasiekti bus dar lengviau – atidarėme naują klientų aptarnavimo padalinį ir PC „Ozas“ Vilniuje.
Šiais metais Vilniuje pradėjo veikti 3 nauji aptarnavimo padaliniai, iš viso sostinėje jų dabar turime 5, o visoje Lietuvoje – daugiau nei 50.
Naujiems klientų aptarnavimo padaliniams Vilniuje tikslingai rinkomės prekybos centrus, siekdami būti arčiau klientų jiems įprastose apsipirkimo vietose – klientai pasikonsultuoti ir išsirinkti tinkamiausią draudimo sprendimą gali jiems patogiausiu ir priimtiniausiu būdu.
Visus klientų aptarnavimo padalinius galite rasti čia: https://www.compensa.lt/susisiekite-3/