Atgal

Įgijau patirties, kuri reikalinga ir šiandien

4-3e72cc145f4c0ab0c4bfed30ba8a983d.jpg

Įgijau patirties, kuri reikalinga ir šiandien

Savo karjerą Kontaktų centre pradėjusi Karolina Juodagalvienė sako, kad toks startas pareikalavo didelio įdirbio, tačiau buvo naudingas ne tik dėl atsivėrusių perspektyvų, bet ir dėl galimybės sukaupti patirties ir įgyti žinių, kurios padeda ir šiandien.

„Darbas Kontaktų centre nėra lengvas, kaip gali pasirodyti. Mano užduotis buvo registruoti žalas bei konsultuoti klientus, kuriems per avariją būdavo nepataisomai sugadinamas automobilis, kurių butą užliedavo kaimynai ar kitaip nukentėdavo jų turtas. Kadangi skambindavo nelaimės užklupti žmonės, dažnai tekdavo bendrauti su stresuojančiais ar nekantriais klientais. Didžiausias iššūkis buvo spręsti neeilines situacijas ir pagelbėti į jas pakliuvusiems žmonėms“, – patirtimi dalijasi teisės studijas baigusi mergina.

Praėjus maždaug 9 mėnesiams, jaunos specialistės pastangos buvo įvertintos – ji gavo pasiūlymą prisijungti prie Žalų departamento komandos ir pradėjo mokytis eksperto darbo. Šiuo metu ji yra Transporto žalų grupės ekspertė, siekianti ir toliau kaupti naudingą patirtį, kurios reikia kasdieniame darbe.
Pasirinkite patogiausią paslaugos įsigijimo būdą
Vienas numeris
visiems klausimams
Išsiųskite užklausą -
susisieksime
Compensa
aptarnavimo padaliniai